Andre88no Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) jeg skal kjøpe meg ny mobil men vet ikke helt hvilken... har k700i no og joystikken er helt ødelagt no synes samusung D600 er utrolig stilig, men den nye Sony ericsson k800 ser også lekker ut med 3.2 mega spixel kamera. hvor lenge tror dere det er snakk om før k800 kommer? 1måned eller 6? orker ikke vente så altrfor lenge Endret 1. mars 2006 av Andre88no Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 jeg skal kjøpe meg ny mobil men vet ikke helt hvilken... har k700i no og joystikken er helt ødelagt no synes samusung D600 er utrolig stilig, men den nye Sony ericsson k800 ser også lekker ut med 3.2 mega spixel kamera. hvor lenge tror dere det er snakk om før k800 kommer? 1måned eller 6? orker ikke vente så altrfor lenge 5683749[/snapback] [/qutror K800 kom i dag eller i går. Eller så tror jeg den kommer innen en uke eller noe sånt. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Selv tror jeg det vil ta kanskje 1 - 2 mnd før denne telefonen er ute for salg! Vil også si at prisen vil nok bli ganske høy! Den som venter får se ;D Lenke til kommentar
eikum Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Dinside.no skriver: Utover kamerateknologien er K790i og K800i gode musikkmobiler, med flere musikkapplikasjoner, minnekortstøtte (Sony MemoryStick Micro) og FM-radio med RDS-støtte. De to mobilene er bortimot identiske, men mens K790i er en EDGE-telefon er K800i en 3G-mobil. Begge modellene skal være i butikkene i løpet av andre kvartal i år, men prisen er enda ikke kjent. Var som jeg trudde, er nok noen mnd til før dette vidunderet kommer i butikken Lenke til kommentar
eifjell Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Den kommer i Juni. Tidlig i Juni etter hva jeg har skjønt. Men uansett: Den blir nok vel verdt å vente på! Den blir helt konge. Min K700 har begynt å slingre på stikka, men varer nok akkurat rundt 3 mnd til, så det blir bra. Lenke til kommentar
Duval Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Heheheh, er det ingen her som har hørt om reklamasjon? Om joysticken slites ut raskt, så send den inn til Sony Ericsson da vel. Da får du hvertfall en fungerende telefon inntil du skal investere i K800. Lenke til kommentar
madze Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Ville bare tilføye at jeg har d500 og testet ut d600. syns d600 har for lite til penga. men det er min meining. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå