yhata Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hei Jeg vet at jeg antakeligvis overser en latterlig detalj her, men jeg har kommet i gang med mafiaspillet og har kommet til 3. missionet eller noe sånt. Jobben etter den første der jeg ødela tre biler. Det står at jeg skal besøke Vincenzo, men jeg finner ikke ut hvor han holder til. Noen som vil forklare? Som sagt er han sikkert rett under nesa mi, og jeg overser en detalj, men jeg får det ikke til... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Du går ut i bakgården der bilmekanikeren Ralph holder til. Så går du til høyre der du kjører ut bilen når du skal på nytt oppdrag. Til venstre i smuget der er det en trapp opp til en dør. Der er han Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 21:56, skrev yhata:HeiJeg vet at jeg antakeligvis overser en latterlig detalj her, men jeg har kommet i gang med mafiaspillet og har kommet til 3. missionet eller noe sånt. Jobben etter den første der jeg ødela tre biler. Det står at jeg skal besøke Vincenzo, men jeg finner ikke ut hvor han holder til. Noen som vil forklare? Som sagt er han sikkert rett under nesa mi, og jeg overser en detalj, men jeg får det ikke til... Du burde jo huske det. For første gangen du drar til han Vincenzo så viser Paulie veien :wink: Lenke til kommentar
yhata Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 LOL Er sikker på at jeg prøvde der, må ha trykka litt for fort... Nå fikk jeg det til iallefall, takk. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 trykker du på tab så får du opp magiskt kart. woho Lenke til kommentar
GoldPush Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Kartet fungerer KUN når du er ute i byen og ikke når du er inne i sekluderte områder som i bakgården/baren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå