A.J Green Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 De kan ringe så mye de vil om det står en sånn pc på rommet. Om ikke det blir gevinst kan de brenne i helvete. 5685681[/snapback] Nettopp Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 De kan ringe så mye de vil om det står en sånn pc på rommet. Om ikke det blir gevinst kan de brenne i helvete. 5685681[/snapback] Nettopp 5685758[/snapback] Ehm, hvis du ikke vinner. så har du jo avtalt og få masse telefonselgere og shit Lenke til kommentar
Kul_Type Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Håper jeg vinner, da blir jeg gla Ny pc trenger jeg, men har ikke råd før til høsten en gang att hvis jeg er heldig... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Seriøst? Kan de ringe til meg på mobilen, f.eks i skoletiden, bare for å selge ting? Går det ikke ann å få seg vekk fra det? Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Seriøst? Kan de ringe til meg på mobilen, f.eks i skoletiden, bare for å selge ting? Går det ikke ann å få seg vekk fra det? 5685830[/snapback] Må vel gå an å be dem om å ikke gjøre det? Kjedelig å bytte 1/100000 sjanse til å vinne en pc mot en 100% sikker telefontrakkasering. Men jeg overdriver sikkert. det er kanskje snakk om en eller to telefonsamtaler i året eller noe. Klarer ikke å holde meg unna konkurransen da..den pc`en er for bra Skal kjøpe meg ny pc snart, tl rundt 26k. Hvis jeg vinner, bruker jeg 5k på vannkjøling eller noe. Da snakker vi 11k 3dmarks, ikke at det har noe å si^^ Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Vel, de får bare ringe og snakke med en hjernedødperson som kun er ute etter waste tiden til telefonselgere. Tilslutt tipper jeg de fjerner meg fra listen. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Ringer de til meg skal jeg personlig lemleste de til de ber om nåde Ellers så skal jeg selge dem noe Hvor er den tråden om det morsome man kan gjøre med telefonselgere? Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 off topic: prikker under et nick ( av de som leser tråden ) betyr at den personen skriver et inlegg? Håper at den som vinner den der "fortjener" den. Kjipt hvis den ender opp som kabal-maskin overkillDeluXe. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Glad jeg skrev inn husnummeret, telefonen som jeg aldri gidder å ta. Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hmm.. Når får jeg vite at jeg vinner PC'en? Er det fastsatt en dato for trekning og anonsering av vinner (meg =P)? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 off topic: prikker under et nick ( av de som leser tråden ) betyr at den personen skriver et inlegg? 5685926[/snapback] Jeg tror det ja. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 off topic: prikker under et nick ( av de som leser tråden ) betyr at den personen skriver et inlegg? 5685926[/snapback] Jeg tror det ja. 5686000[/snapback] Hold musen stille på navnet med prikker under og kursiv skrift, så står det: Replying. Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 off topic: prikker under et nick ( av de som leser tråden ) betyr at den personen skriver et inlegg? 5685926[/snapback] Jeg tror det ja. 5686000[/snapback] Hold musen stille på navnet med prikker under og kursiv skrift, så står det: Replying. 5686012[/snapback] ok. godt å vite! Men nå spora jeg litt av her. Jeg håper at rekkefølgen vi kom fram til her er den korrekte, og ønsker alle lykke til! God knows we`ll need it :!: Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg ser på sjansene som bedre enn å vinne i lotto, tenker da på førstepremie i lotto Gud vet hvor mange gamlinger som spiller lotto som ikke prøver å vinne en pc Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg ser på sjansene som bedre enn å vinne i lotto, tenker da på førstepremie i lotto Gud vet hvor mange gamlinger som spiller lotto som ikke prøver å vinne en pc 5686144[/snapback] hadde vært diggere med en "intern" konkurranse, på hw eller noe. Vg blir lest av hele norge, og 50% av de som er med i trekningen gjør det sikkert for å selge pc`en. Men men, det er som det er Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg håper for all del at det er noen som skal BRUKE den som vinner, og ikke en pengehungrig idiot som bare er med for å være med.. En ting er jo om man faktisk bruker den til spill og andre ting den er laget for, men det er en vanskelig pc å selge om man skal ha mye penger for den. Jeg hadde ikke kjøpt den bruk for mer enn 20k.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Vinner jeg denne skal jeg sykle trondheim - oslo naken på ethjulssykkel. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Vinner jeg denne skal jeg sykle trondheim - oslo naken på ethjulssykkel. 5687942[/snapback] Jeg skal heie på deg! Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Glad i sykling? hehe Men, joda, jeg stiller med drikkestasjon i kongsberg, om du skulle sykle feil og havne her.. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Dritt pc! Hvor ble det av de 12Gb minne og de 4 dual core xeon jeg ville ha da....hallooo VG :!: Beste pc`en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå