anon12234 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 vedder på at man må¨abbonere på alle de bladene for å i hele tatt få være med i trekningen. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 vedder på at man må¨abbonere på alle de bladene for å i hele tatt få være med i trekningen. 5684423[/snapback] Knall for meg med andre ord ^^ Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Kos. Vinner aldri noe uansett men. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Kos. Vinner aldri noe uansett men. 5684768[/snapback] Nå har du ivertfall deltatt og har vel sånn ca 1-100000000000 kjanks for å vinne Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Æsj, da har jeg svart feil der ja Slemminger som gav meg feil svar! Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Hvilke svar var feil da? Nevermind, skal finne ut og poste senere Men , hvis noen kan gjøre dette enklere for meg og bare poste riktige svar, så hadde det vært digg. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Uhm, det har jo blitt sagt flere ganger alt... Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Uhm, det har jo blitt sagt flere ganger alt... 5685448[/snapback] en som skrev at flere av svarene er feil. Etter dette kom det ingen flere forslag. Derfor spurte jeg om riktige svar. De ser egentlig ganske riktig ut i mine øyne, så onyx prøver muligens å feilinformere andre. vet ikke. Uansett, ganske tåpelig å holde det skjult. Konkurransen er blitt posta på vg^^ Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg postet en link som viste at ditt svar på spørsmål 3 er feil ihvertfall. Hvordan PCI-e-bussen skulle være for treg til å akselerere prosessering er for meg et mysterie. Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg postet en link som viste at ditt svar på spørsmål 3 er feil ihvertfall.Hvordan PCI-e-bussen skulle være for treg til å akselerere prosessering er for meg et mysterie. 5685481[/snapback] ok, så det ikke. takk. har nå oppdatert første post. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hvorfor blir svaralternativ 2 på oppgave 3 feil da? Brukes ikke de til å rendre avanserte 3d prosjekter mye bedre enn vanlig skjermkort? Pokker ta ass. Stod det noe om at man kun kan sende inn ett svar? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Et vanlig skjermkort kan jo og selvfølgelig brukes til mye annet enn å lage bilder på skjermen, bare at de proffkortene er mye bedre/raskere på slike oppgaver Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Mot alle odds i mitt iherdige konkuranseinstinkt poster jeg dette: Hvis man leser om hardwaren i PC'en under Nettverk finner man følgende: "Det er også generell støtte for Quality of Service, noe som bl.a. gir prioritering av IP-telefoni-trafikk." Er ikke dette et stort hint om hvilket alternativ som er rett i oppg 1?? Eller er det bare jeg som føler dette? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Stod ingenting om man bare kunne delta en gang. Derfor slo jeg til igjen. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Vel, telefonselgerne til IDG er uansett en pest og en plage. Ringer hele tiden. Vil ikke sende inn uansett, og det verste er at de ikke registerer at du har sagt "nei" ca 100 ganger. De fortsetter å ringe.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Mot alle odds i mitt iherdige konkuranseinstinkt poster jeg dette:Hvis man leser om hardwaren i PC'en under Nettverk finner man følgende: "Det er også generell støtte for Quality of Service, noe som bl.a. gir prioritering av IP-telefoni-trafikk." Er ikke dette et stort hint om hvilket alternativ som er rett i oppg 1?? Eller er det bare jeg som føler dette? 5685577[/snapback] Er nok en fare for at de som gidder å lese vil finne en del svar... Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg kunne trengt en oppgradering her, så om jeg vinner skal jeg egenhendig gi bort den viften som følger med.. Og kanskje litt mer.. hehe.. Maskinen er ganske versting i alle fall, så det blir vel med å drømme etter slik maskinvare om man ikke vinner, her eller i lotto.. Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Eneste jeg synest ble litt "skummelt "med svarene var rekkefølgen av alternativene: 1 2 3 1 2 På større konkuranser pleier det ikke være slike svar-mønster. (sevl om det kanskje er en litt for kort rekke til å kalle det et mønster) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Mener dere nå at jeg kommer til å bli ringt ned av plagsomme telefonselgere pga. av denne konkuransen? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 De kan ringe så mye de vil om det står en sånn pc på rommet. Om ikke det blir gevinst kan de brenne i helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå