Gå til innhold

Uber-pc konkurranse hos pc world! Verdi, 50000kr.

asad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uhm, det har jo blitt sagt flere ganger alt...

5685448[/snapback]

en som skrev at flere av svarene er feil. Etter dette kom det ingen flere forslag. Derfor spurte jeg om riktige svar. De ser egentlig ganske riktig ut i mine øyne, så onyx prøver muligens å feilinformere andre. vet ikke. Uansett, ganske tåpelig å holde det skjult. Konkurransen er blitt posta på vg^^

Lenke til kommentar
Jeg postet en link som viste at ditt svar på spørsmål 3 er feil ihvertfall.

Hvordan PCI-e-bussen skulle være for treg til å akselerere prosessering er for meg et mysterie.

5685481[/snapback]

ok, så det ikke. takk. har nå oppdatert første post.

Lenke til kommentar

Mot alle odds i mitt iherdige konkuranseinstinkt poster jeg dette:

Hvis man leser om hardwaren i PC'en under Nettverk finner man følgende: "Det er også generell støtte for Quality of Service, noe som bl.a. gir prioritering av IP-telefoni-trafikk." Er ikke dette et stort hint om hvilket alternativ som er rett i oppg 1?? Eller er det bare jeg som føler dette?

Lenke til kommentar
Mot alle odds i mitt iherdige konkuranseinstinkt poster jeg dette:

Hvis man leser om hardwaren i PC'en under Nettverk finner man følgende: "Det er også generell støtte for Quality of Service, noe som bl.a. gir prioritering av IP-telefoni-trafikk." Er ikke dette et stort hint om hvilket alternativ som er rett i oppg 1?? Eller er det bare jeg som føler dette?

5685577[/snapback]

Er nok en fare for at de som gidder å lese vil finne en del svar...

Lenke til kommentar

Jeg kunne trengt en oppgradering her, så om jeg vinner skal jeg egenhendig gi bort den viften som følger med.. Og kanskje litt mer.. hehe..

Maskinen er ganske versting i alle fall, så det blir vel med å drømme etter slik maskinvare om man ikke vinner, her eller i lotto..

Lenke til kommentar

Eneste jeg synest ble litt "skummelt "med svarene var rekkefølgen av alternativene:

1

2

3

1

2

På større konkuranser pleier det ikke være slike svar-mønster. (sevl om det kanskje er en litt for kort rekke til å kalle det et mønster)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...