Bornslip Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Driver med DJ'ing, og har laget en hjemmeside til meg selv... Er ute etter litt feedback, på hva som kan forandres og hva som er bra/dårlig. Er forresten fullt klar over at tables i design er underlegent css og alt det der, men synes tables funker greit på en så simpel side som min, pluss at jeg ikke har helt dreisen på css Uansett, kjør på med feedback Kinky Spinner Website Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Den likte jeg Eneste jeg la merke til var at siden går litt tregt. Vet ikke om dette er noe du kan fikse på. (det kan ha vært datan min og da hehe) Uansett, bra side Lenke til kommentar
resol Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Pi ftw :-o Grei nok side dette, mangla kanskje litt kontraster, men fin nok egentlig! De polarbildene dine syns jeg blir litt for tynne til at de skal virke ekte. de burde være fetere og ja siden går tregt! Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Ja, denne siden synes jeg var behagelig og fin! Den lastet litt tregt her og forresten... EDIT: favicon'et ditt funker ikke forresten.... Endret 2. mars 2006 av Oxido Lenke til kommentar
memix Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Fin og grei side, men du må huske å ha med doctype Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå