Gå til innhold

Pc kuttet under flytting av dokumenter, KRISE!

Anbefalte innlegg

Pc'en bestemte seg for å ta natta da jeg flyttet mine dokumenter fra c: til d: på samme hdd. Disse dokumentene er relativt uerstattelige, og jeg er fullstendig avhengig av å få de frem igjen..

Er det noe jeg kan gjøre for å få de frem igjen? Har desverre ikke backup..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hva du mener. Hvis harddisken har gått i stykker må den jo repareres hvis du skal ha tilbake dataene. Hvis den er i orden, men resten av pcen er ødelagt, kan du vel koble den til en annen maskin, og hente ut dataene på den måten, evt ved hjelp av et recoveryprogram som Easy Recovery.

Windows sin SystemRestore kan ikke brukes for å gjenopprette tapte data. den lager bare backups av systemet, ikke av filer og dokumenter...

Lenke til kommentar

Forklarte meg ikke helt bra, igjen, ser jeg..

Det var en laptop, som vel begynner å dra på årene. Den skrudde seg av da jeg overførte Mine Dokumenter fra en partisjon til en annen.

Men, på en magisk måte fikset det seg selv, filene kom tilbake igjen etter enda en omstart av pc'en.

Men, takk for innspill!

Lenke til kommentar
Forklarte meg ikke helt bra, igjen, ser jeg..

Det var en laptop, som vel begynner å dra på årene. Den skrudde seg av da jeg overførte Mine Dokumenter fra en partisjon til en annen.

Men, på en magisk måte fikset det seg selv, filene kom tilbake igjen etter enda en omstart av pc'en.

Men, takk for innspill!

5684492[/snapback]

Husk å ta backup mens du kan da! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...