coffinfeeder Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Først lurer jeg på om alle nettbutikker leverer denne med samme bundle, er jo ca. 2000kr i prisforskjell. Og er GMA950 merkbart bedre enn GMA900? Hvis svaret er ja på begge disse så tror jeg jeg må slå til sry ass, her er link til pcn: ASUS W5F Endret 2. mars 2006 av coffinfeeder Lenke til kommentar
coffinfeeder Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 haha, dummeste jeg har hørt kalkulatoren min er jo bedre Lenke til kommentar
coffinfeeder Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 ingen som vet om cshop og advance har samme bundle som amentio?? skal bestille i dag helst Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Står det ingenting på sidene til cshop eller advance? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 ingen som vet om cshop og advance har samme bundle som amentio?? skal bestille i dag helst 5685039[/snapback] Regner med det følger med samme bundle. Omtrent alle Asus blir jo levert med bæreveske og slikt nå for tiden.. Uansett er det jo bare og ringe dem og spørre? Tar 5 minutter maks. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Han har god tid uansett. Hverken cshop eller advance har den inne på lager. Så han har tid til å ringe i morge Lenke til kommentar
coffinfeeder Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 joda det var viktig å vite det fort, men jeg kjøpte det på amentio nå gidder ikke vente 1 mnd for å spare 1000kr Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Du kan bare begynne å glede deg. Sitter med pc'en på fanget nå, helt fantastisk bra! Amentio er flinke på kundeservice og raske til å levere. Kan garantere deg at du har gjort et godt valg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå