Gå til innhold

Den store thrash-tråden!

Neslepaks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant fram Slayer - Christ Illusion fra hylla igjen, og lurte på om resten av folket her synes det er ei bra plate? Personlig synes jeg den er utrolig bra (dessverre eneste Slayer-plata jeg har), men så har ikke jeg så peiling på thrash heller og har lyst å endre litt på det.

Ikke har jeg så peiling på Slayer heller, men hvis jeg ikke er helt borte nå så er vel de ett av de bandene som har klart å holde på "sound'en" sin fra sine tidligere år?

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar
Fant fram Slayer - Christ Illusion fra hylla igjen, og lurte på om resten av folket her synes det er ei bra plate? Personlig synes jeg den er utrolig bra (dessverre eneste Slayer-plata jeg har), men så har ikke jeg så peiling på thrash heller og har lyst å endre litt på det.

Ikke har jeg så peiling på Slayer heller, men hvis jeg ikke er helt borte nå så er vel de ett av de bandene som har klart å holde på "sound'en" sin fra sine tidligere år?

Jeg synes ikke den platen er så bra, liker mest Reign in Blood, God Hates us All og South of Heaven. Ja Slayer har vel holdt sounden hele tia, hvertfall så mener jeg det.

Lenke til kommentar

Perioden med Divine Intervention, Undisputed Attitude, Diabolus In Musica og God Hates Us All reknar ganske mange som svak.

På mange måtar er Christ Illusion eit lite comback. Det følast meir 80-tal av skiva. Christ Illusion har sine nedturar, men den er etter mi meining den klart beste skiva sidan Seasons In The Abyss.

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For thrash entusiaster er Heathen's 2005 demo noe en burde høre på. Victims of Deception albumet deres er forøvrig utrolig bra, men denne ganske enkle demoen med bare 3 sanger slår bortimot alt av nyere thrash jeg har hørt. Purister vil kanskje ikke regne det som ren thrash, men fortsatt er den virkelig verdt å sjekke ut.

Kan hende det er nevnt her før men hva faen, den fortjener mer oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

"SACRIFICE is back to perform for the first time since their reunion show in 2006.

The band's original lineup of Rob Urbinati (guitar, vocals), Joe Rico (guitar), Gus Pynn (drums) and Scott Watts (bass) will headline the second night of the Manitoba Metalfest 2008 on Saturday, March 28 at the Zoo in Winnipeg, Manitoba. Read more. "

Lenke til kommentar
"SACRIFICE is back to perform for the first time since their reunion show in 2006.

The band's original lineup of Rob Urbinati (guitar, vocals), Joe Rico (guitar), Gus Pynn (drums) and Scott Watts (bass) will headline the second night of the Manitoba Metalfest 2008 on Saturday, March 28 at the Zoo in Winnipeg, Manitoba. Read more. "

fett. et av de feteste thrashbanda i historien. de forbereder ny skive også, men jeg vet ikke om det er offentliggjort enda.

Lenke til kommentar

fett. et av de feteste thrashbanda i historien. de forbereder ny skive også, men jeg vet ikke om det er offentliggjort enda.

SACRIFICE is currently working on material for a new studio album, which is not expected before late 2008 at the earliest. Musically, the new songs are "a continuation of SACRIFICE," according to Urbinati. "Dont worry, it doesnt sound like a style of new thrash...it is us. If anything, I, myself am looking at 'Forward To Termination' as the moodsetter. Listening to a lot of stuff that influenced us then...old METALLICA, SLAYER, MERCYFUL FATE, TROUBLE, EXODUS, D.R.I., DISCHARGE, RUSH, Di'Anno MAIDEN. One thing I think we are all on board with, is that the drums will be real. None of this sampled sound with all the mistakes fixed... it will sound human. I am totally sick of that production style. It's time to bring a human sound with feeling back." He added, "Our writing credo right now is 'no fucking compromise.' No fucking around. Yes, there will be some melody like all SACRIFICE, but make no mistake, this will be a fucking punishing thrash album." Songtitles set to appear on the CD include "Hiroshima", "The Great Wall", "Give Me Justice" and "Absolute Power Corrupts".

Lenke til kommentar
-->mine inlegg

Kva?

Er en funksjon her inne som gjør at de trådene du har skrevet i, kommer inn på "mine innlegg", som er en funksjon du kan trykke til på i venstre hjørne ved menyen der :)

Det forstår eg, men kvifor skreiv han det i tråden?

For å få thrash-tråden inn i "mine innlegg", slik at han kan følgje med på aktiviteten her inne?

Lenke til kommentar
-->mine inlegg

Kva?

Er en funksjon her inne som gjør at de trådene du har skrevet i, kommer inn på "mine innlegg", som er en funksjon du kan trykke til på i venstre hjørne ved menyen der :)

Det forstår eg, men kvifor skreiv han det i tråden?

For å få thrash-tråden inn i "mine innlegg", slik at han kan følgje med på aktiviteten her inne?

Jepp, han trengte ett innlegg her inne så han kunne holde seg oppdatert om tråden din på "mine innlegg" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...