Tuttebobo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 "The Four Horsemen" is the second track on Metallica's 1983 album Kill 'Em All. The original song, called "The Mechanix", had different lyrics, and was written during the time when Dave Mustaine was Metallica's guitarist. After Dave Mustaine was ejected from the band, he included it on Megadeth's first album, Killing Is My Business... And Business Is Good!, with the title slightly shortened to just "Mechanix", with the original lyrics, and a much faster tempo played at double speed. After he left, James Hetfield rewrote the lyrics and Kirk Hammett added a new, melodic guitar solo in the middle of the song. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 "The Four Horsemen" is the second track on Metallica's 1983 album Kill 'Em All. The original song, called "The Mechanix", had different lyrics, and was written during the time when Dave Mustaine was Metallica's guitarist. After Dave Mustaine was ejected from the band, he included it on Megadeth's first album, Killing Is My Business... And Business Is Good!, with the title slightly shortened to just "Mechanix", with the original lyrics, and a much faster tempo played at double speed. After he left, James Hetfield rewrote the lyrics and Kirk Hammett added a new, melodic guitar solo in the middle of the song. 9455975[/snapback] No shit Sherlock. om noen lurer. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ja? Idiotisk å krange om dette. Samtidig syns dere lyricsa til metallica er best. Sangene er helt like, så da mener dere egenltig at metallicaversjonen er best. LOLZ! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Samtidig syns dere lyricsa til metallica er best. Sangene er helt like, så da mener dere egenltig at metallicaversjonen er best. LOLZ! 9456015[/snapback] Lesevansker? Teksten på Mechanix er jo genial. Men leter en etter seriøsitet, skal jeg gå med på at Metallicaversjonen er bedre. Jeg har aldri skrevet jeg synes metallicatekstene er bedre. Jeg skrev at om jeg skulle lett etter seriøse tekster, så ville jeg gått med på at metallica sine var bedre enn megadeth sine. Ikke det samme som at jeg liker metallicatekstene bedre. Nei, låtene er ikke like. Megadeth sin går mye raskere, noe som også står i quoten din. Det gir et ganske så stort utslag i selve lydbildet. Mer du må ha inn med tskje? Endret 9. september 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vel, som skrevet før er teksten til The Four Horsemen best for den som ser etter seriøsitet i låta, men jeg liker teksten til Mustaine mye bedre. Og når man ser hva teksten til The Four horsemen kommer fra, syns jeg egentlig at teksten blir litt.. teit og selvhøytidelig? Muligens. En kåt mekaniker over apokalypsens fire ryttere anyday. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Tssss.. jaja.. Jeg bryr meg ikke. Syns det bare er teit at noen som har starta å høre på Megadeth så nylig beskytter det med livet sitt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Syns det bare er teit at noen som har starta å høre på Megadeth så nylig beskytter det med livet sitt. 9456039[/snapback] Hvem hinter du til? bazukh har vært blodfan av MD i flere år og jeg har blitt tvangsforet med MD siden jeg traff henne. Altså kan det strengt tatt ikke være en av oss. Get the facts right before you fuck up my friend! edit: Jada, liten b i bazukh. :-| Endret 9. september 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Sangene er helt like 9456015[/snapback] Har du egentlig hørt begge sangene (evt, har du hørt noen av de overhodet)? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Sangene er helt like 9456015[/snapback] Har du egentlig hørt begge sangene (evt, har du hørt noen av de overhodet)? 9456047[/snapback] JA! Sier du at de er veldig forskjellige? De er tross alt bygd opp på samme riff.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Syns det bare er teit at noen som har starta å høre på Megadeth så nylig beskytter det med livet sitt. 9456039[/snapback] Hvem hinter du til? Bazukh har vært blodfan av MD i flere år og jeg har blitt tvangsforet med MD siden jeg traff henne. Altså kan det strengt tatt ikke være en av oss. Get the facts right before you fuck up my friend! 9456044[/snapback] SÅ NYLIG sa jeg. Da du traff henne ja, når gjorde du det? For 5 år siden? Neppe.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) SÅ NYLIG sa jeg. 9456056[/snapback] Du har strengt tatt null peiling på mitt forhold til megadeth(eller bazukh for den sakens skyld), altså foreslår jeg at du har rette fakta før du driter deg loddrett ut. Sier du at de er veldig forskjellige? De er forskjellige nok til at det er lett å plukke ut en favoritt uten problemer. Endret 9. september 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 JA! Sier du at de er veldig forskjellige? De er tross alt bygd opp på samme riff.. 9456053[/snapback] De er forskjellige nok til at om de hadde hatt samme lyrics, hadde fortsatt Mechanix vært bedre musikalsk og fortsatt eid The four horsemen. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Uansett. begge sangene var orginalt samme sang. Gidder ikke bry meg mer med dette. Er for latterlig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Biomechanical =beste thrash metal band på flere år! Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Til neslepaks (eller Panzerfaust som jeg kjenner deg som..): Er Coroner noe bra? Jeg leter etter noe progga teknisk thrash og fikk dette bandet anbefalt. Andre kan også svare. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Til neslepaks (eller Panzerfaust som jeg kjenner deg som..): Er Coroner noe bra? Jeg leter etter noe progga teknisk thrash og fikk dette bandet anbefalt. Andre kan også svare. 9456928[/snapback] Hvis du leter etter teknisk thrash er Coroner verdt å sjekke ut ja. Sjekk for eksempel ut No More Color eller Punishment for Decadence. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Biomechanical =beste thrash metal band på flere år! Anbefales på det varmeste. 9456902[/snapback] Dette er jo ikke thrash på en flekk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Biomechanical =beste thrash metal band på flere år! Anbefales på det varmeste. 9456902[/snapback] Dette er jo ikke thrash på en flekk. 9457156[/snapback] Progressive thrash Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Nei det er det ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå