voident Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Får vel bumep denne igjen da. http://www.youtube.com/watch?v=GSz_1ulF8-Q http://www.youtube.com/watch?v=XeFnvWOcLl8&feature=related Fikk med gratis kopi av skiva låta er på sammen med en større bestilling av fyren som driver plateselskapet. Ganske kult, men blir litt kjedelig i lengden pga de riffer ganske likt på alle låtene. Men kanskje ting tar seg opp til neste album? Kan slenge med en til. Tror ikke de kom noe lenger enn en demo, men den er ikke så dum: http://www.youtube.com/watch?v=Wmaei2KfvAE&feature=relmfu http://www.youtube.com/watch?v=H-5ma7Bo0vM Endret 7. august 2012 av drgz Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hører på litt "new school" thrash for tia. Municipal Waste, Evile og Gama Bomb hooh Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Isj da. Municipal Waste har tapt seg så sykt mye, og Evile og Gama Bomb er så standard og kjedelig som thrash kan bli. Hva Municipal Waste angår trenger man egentlig bare utgivelse frem til og med Hazardous Mutation. The Art of Partying er ei ganske god skive, men den kan på ingen måte måle seg med utgivelsene som kom før den. Merkelig nok er bandets desidert feteste låt ei tullelåt fra debuten: Blir ikke mer catchy enn dette. Tango and Thrash splitten er også latterlig fet, og med låttitler som Escape From New York, Big Trouble in Little China og Tango and Thrash, samt coverart som dette er det vanskelig å ikke la seg imponere: Sykt mandig. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hmm.. Syns MW har mange bra sanger i alle skivene, jeg Men når det kommer til Gama Bomb og Evile, så er jeg noe enig. Men syns fortsatt de har et par gode låter. Zombie Blood Nightmare av Gama Bomb er ganske kul! Og selvfølgelig Thrasher av Evile! Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Vel, jeg slenger ut et par anbefalinger. Og jeg starter med Children of Technology. Thrash metal-punks fra Italia, og alle med en viss interesse for film skjønner at disse tre guttene, og den ene jenta, har sansen for god film når man leser titler somThe Road Warriors, No Fuel, No Hope!!! og No Man's Land. Jævlig kult band! Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Også litt street metal fra Japan. Bandet mener de er Japans ondest band, noe som er fett nok, selv om jeg sier meg litt uenig. Er selvfølgelig Abigail jeg snakker om. Dritkult band! Startet som et noget tradisjonelt black metal band i 92, men gikk mer og mer i retning black/thrash etterhvert, spesielt etter bandets glimrende debut, Intercourse & Lust. Og når man først har nevnt Abigail må Barbatos, som er solo-greiene til Yasuyuki Suzuki, nevnes. Som en enda mer punka versjon av Abigail. http://www.youtube.com/watch?v=1s2e7mQredk To jævlig fete band, og Barbatos blir bare bedre og bedre med hver skive. Håper på et nytt album derifra snart, samt et nytt Abigail-album, seff. Bandene har også utrolig herlige tekster. Abigail - Bitch! Your My Angel Bitch! Your my angel You have listen Venom and Bathory Burning your heart for metal Crush! Kill! Destroy! Witching metal come here Give me the power of thunder I love to see your ass Pussy kiss of hell I drink the your blood I masturbate on your face Street metal bitch, my master Die in blood and pain tonight Street metal bitch Fuck me Satan Street metal bitch Fighting for hell Street metal, back from hell Satan's revenge for your pussy Street metal bitch, my master Mother of Satanik horde Street metal bitch Fuck me Satan Street metal bitch Fighting for hell Abigail - Wild Fire Metal Bitch Bitch is waiting to kiss my lips But she will wait for my war Blood and death are waiting She now is free to pleasure Dance on pentagram Queens of metal bitch Wild fire metal bitch Bitch be my slave That's your reason to live Kill their servants Till there's no blood left to spill Dance on pentagram Kings of metal bitch Wild fire metal bitch Barbatos - Metal hangover Every time I go to town Hunting sluts and buy beer I found tonight dinner Metal want to bang head Metal till death Sign of Evil! Drink till death Hang over! I can''''t wake up this morning Feel so bad and vomiting Pain, Torture, Blood, Death Let''''s fucking die! Metal till death Sign of Evil! Drink till death Hang over! I am the daemon of metal Satanik sluts open your legs Metal fist fuck your hole This is headbangers lifestyle Metal till death Sign of Evil! Drink till death Hang over! Barbatoss - Dick is Fucking Big Dick is fucking big Pussy is fucking tight Anal fuck is waiting Big dick's might Dick is fucking big Fuck off shaving pussy Put it in bitch mouth It will makes you to ill Sexual metal holocaust will Crush poser gay! Dick is fucking big Fuck off shaving pussy I will please entry anus Oh my god! Give me spicy pussy Pussy is good smell Shit is bad smell Dick is fucking big Fuck off shaving pussy Yasuyuki Suzuki er en poet. Hvilken mann! Når det er sagt har bandene noen litt mer seriøst tekster og. Uansett, to jævlig fete band! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå