Soldierr Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det var jo snakk om Trivium her. Syns riffet i waking the demon er ganske thrashy egentlig, minner meg om Metallica's yngre tider bare kjappere og med en vill dobbelbass Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hører ikke så sinnsykt mange likheter mellom Trivium og Metallica egentlig. Noen som kan oppsummere hva som er så likt? Riffene er ikke like i det hele tatt, etter min mening er det ikke noe likt mellom soloene heller. Eneste likheten jeg kan høre er vokalisten. Når det er sagt syns jeg at Kill 'em All og Ride The Lightning er de beste trash skivene noen sinne Altså. Tror egentlig det ikke er spillestilen som er så "wannabe metallica". Er vel kanskje noe mer med hvordan de oppfører seg og sånt. Blir vel kanskje sett på som sell-outs (?) Skal ikke uttale meg noe mer ettersom jeg veit utrolig lite om trivium bortsett fra de sangene jeg har hørt av dem. Det er jeg faktisk enig i, Matt Heafy prøver alt for hardt på å være lik Som James.. Noe som beviser at de også suger siden de ikke kan gjøre noe eget men må være andre. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Det var jo snakk om Trivium her. Syns riffet i waking the demon er ganske thrashy egentlig, minner meg om Metallica's yngre tider bare kjappere og med en vill dobbelbass Det var snakk om linken du la ut. Kraftig oppdatering i fyrsteposten nå. Litt crossover og blackthrash er føya inn, samt nokre nye klassiske thrashband. Endret 4. mai 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hører ikke så sinnsykt mange likheter mellom Trivium og Metallica egentlig. Noen som kan oppsummere hva som er så likt? Riffene er ikke like i det hele tatt, etter min mening er det ikke noe likt mellom soloene heller. Eneste likheten jeg kan høre er vokalisten. Når det er sagt syns jeg at Kill 'em All og Ride The Lightning er de beste trash skivene noen sinne Altså. Tror egentlig det ikke er spillestilen som er så "wannabe metallica". Er vel kanskje noe mer med hvordan de oppfører seg og sånt. Blir vel kanskje sett på som sell-outs (?) Skal ikke uttale meg noe mer ettersom jeg veit utrolig lite om trivium bortsett fra de sangene jeg har hørt av dem. Det er jeg faktisk enig i, Matt Heafy prøver alt for hardt på å være lik Som James.. Noe som beviser at de også suger siden de ikke kan gjøre noe eget men må være andre. Ikke det at noe av det gamle har noe som hlest likhet med Metallica da... Og nei, det betyr ikke at de suger, de har ikke lik musikk som Metallica! Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Ingen fan av Dirty Rotten Imbeciles eller Cro-Mags? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Ingen fan av Dirty Rotten Imbeciles eller Cro-Mags? Cro-Mags har dette ut ved ein glipp. Dirty Rotten Imbeciles har eg aldri høyrt. Skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Dirty Rotten Imbeciles har eg aldri høyrt. Skal sjekke det ut. D.R.I. - Acid Rain http://www.myspace.com/drifanpage Gammal morro. Lenke til kommentar
Tyrantula Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 BUMP Noen som gleder seg til Lääz comeback? 2 sanger er lagt ut på myspace Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Sitter å koser meg med Testament - The Gathering her nå, faen meg en konge skive. \o/ Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Neslepaks, har du noen gang hørt Warbringer. Tror det kommer til å falle i smak http://www.myspace.com/warbringer Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Accu§er er tilbake på beina. Endret 5. juli 2008 av Rotteklo Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Noen gang sjekket ut The Exploited Neslepaks? De begynnte som et Hardcore Punk men har siden 1987 spilt Crossover Thrash. Skikkelig kul musikk http://www.myspace.com/officialtheexploited Endret 9. august 2008 av andyboy92 Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Jeg hørte nettopp om et band som het Evile, jeg skjekka dem ut, og de var sabla bra altså! Minner veldig om Slayer.. Endret 10. august 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Å si at Exploited spiller Crossover Thrash vil jeg si er å dra det lìtt langt. Men uansett spiller de i Horten på Kanalrock Festivalen den 15. til 16. august. Gratis inngang for alle under 12 år. Endret 10. august 2008 av Rotteklo Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Å si at Exploited spiller Crossover Thrash vil jeg si er å dra det lìtt langt. Men uansett spiller de i Horten på Kanalrock Festivalen den 15. til 16. august. Gratis inngang for alle under 12 år. Kansje det. Men kult er det uansett Lenke til kommentar
s_tein Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Ingen fan av Dirty Rotten Imbeciles eller Cro-Mags? Har hørt litt på D.R.I. , selv er jeg for tiden mest fan av Suicidal Tendencies og Municipal Waste. Endret 10. august 2008 av s_tein Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Har svakt begynt å interresert meg for thrash i det siste og trenger litt anbefalinger. Det jeg har hittil: Cavalera Conspiracy The Haunted: The Haunted Made Me Do It, rEVOLVER Megadeth: Youthanasia, Peace Sells... but Who's Buying?, Countdown To Extinction, Rust in Peace Sepultura: Schizophrenia>Roots Slayer: Reign In Blood Testament: The New Order, The Formation of Damnation Vil helst ikke gå inn i sånn undergroundthrash med en gang, heller litt kjente band. Kan godt være albumanbefalinger fra bandene jeg allerede har. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Har svakt begynt å interresert meg for thrash i det siste og trenger litt anbefalinger. Det jeg har hittil: Cavalera Conspiracy The Haunted: The Haunted Made Me Do It, rEVOLVER Megadeth: Youthanasia, Peace Sells... but Who's Buying?, Countdown To Extinction, Rust in Peace Sepultura: Schizophrenia>Roots Slayer: Reign In Blood Testament: The New Order, The Formation of Damnation Vil helst ikke gå inn i sånn undergroundthrash med en gang, heller litt kjente band. Kan godt være albumanbefalinger fra bandene jeg allerede har. Sånn grovt sett hva som er verdt å få med seg: Annihilator: Alice In Hell, Never Neverland Anthrax: Persistence of Time Exodus: Fabulous Disaster, Bonded by Blood, Tempo of The Damned Forbidden: Forbidden Evil, Twisted Into Form Kreator: Extreme Aggression, Coma of Souls, Violent Revolution Nuclear Assault: Game Over Pantera: Cowboys From Hell, Vulgar Display of Power Slayer: South of Heaven, Seasons In The Abyss, Divine Intervention, God Hates Us All, Christ Illusion Sodom: Persecution Mania, Agent Orange, M-16 Testament: The Legacy, Souls of Black, Low, The Gathering Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Eller du kan starte med å gå gjennom fyrsteposten, bladeb. Lenke til kommentar
misate Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 nevner noen band jeg da=) Kaos Razor Artillery Agent steel Verhemence Radical Hirax Scared Reich når det gjelde pantera er det mer groove, men vil si cowboys cden er en thrash cd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå