lokeland Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Tviler vel på at det funker igjen. Men uansett er jo grisekjipt selv om det her var ustyrlig morsomt! :!: Men sånt skjer, har selv gjort slike tabber. Du slo ihvertfall ikke han som "planslipa" bort hele CPUen sin.. Sånt som det her burde det lages en egen tråd i "Gullkorn" for.. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Du slo ihvertfall ikke han som "planslipa" bort hele CPUen sin.. Sånt som det her burde det lages en egen tråd i "Gullkorn" for.. 5692748[/snapback] Husker han. Enig det burde vert et sted her på forumet der alle slike tråder ble lagret. Veldig ot: ER det noen som husker dette da?? Link Lenke til kommentar
haakie Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Det er jo bare å Stripse/tape/legge en uhorvelig stor donge med bøker oppå eller no sånt 5691990[/snapback] lLever du uten tyngdekraft du ? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 haakie: Han kan jo alltids la HKet stå på høykant .. snu det.. osv..og legge noen støtter.. så det ikke knekker Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Usannsynlig morsomt Bra det ikke var 7800GT eller no slikt da Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Beste måten for å få av ting festet med termisk lim: Ta et barberblad av gamle typen og lirk det under en kant. Selv om det er trangt vil du klare å komme under dersom du bruker en sagende bevegelse. jobb deg sakte men sikkert gjennom hele området med samme bevegelse. ca 3-4 min med arbeid så vil den løsne fra kjernen du har festet den på uten skade til noen av komponentene. Dette har jeg gjort på utallige deler som jeg har festet med artic silver termisk lim, og til og med diverse deler festet med superlim. -Stigma Lenke til kommentar
haakie Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Begynner og bli litt for sent.. Men vil gjerne ha kjernen av kjøleren Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Begynner og bli litt for sent.. Men vil gjerne ha kjernen av kjøleren 5710345[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Stigma sin måte er nok den beste. Eller så hvis du har enorme tempereaturforskjeller så skal det også fungere den veien. Når jeg lekte med tørris så la jeg en bit på kjøleribben på gpuen- som var festet med termisklim. Noen dager etterpå da jeg skulle ta ut skjermkortet så ramlet ribben bare av. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Tviler vel på at det funker igjen. Men uansett er jo grisekjipt selv om det her var ustyrlig morsomt! :!: Men sånt skjer, har selv gjort slike tabber. Du slo ihvertfall ikke han som "planslipa" bort hele CPUen sin.. Sånt som det her burde det lages en egen tråd i "Gullkorn" for.. 5692748[/snapback] lattis! :!: planslipt bort hele kjernen? er det virkelig noen som har gjort det? isåfall burde noen sveise igjen sidedøra på kabinettet hans slik at han ikke fikk gjort mer ugagn! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Tviler vel på at det funker igjen. Men uansett er jo grisekjipt selv om det her var ustyrlig morsomt! :!: Men sånt skjer, har selv gjort slike tabber. Du slo ihvertfall ikke han som "planslipa" bort hele CPUen sin.. Sånt som det her burde det lages en egen tråd i "Gullkorn" for.. 5692748[/snapback] lattis! :!: planslipt bort hele kjernen? er det virkelig noen som har gjort det? isåfall burde noen sveise igjen sidedøra på kabinettet hans slik at han ikke fikk gjort mer ugagn! 6116106[/snapback] Hehe, ja var en som gjrde det når han skulle fjerne headsreaderen Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det slår ikke han som tetta hele kabinettet med silikon og fylte det med vann. Pang sa det bare så ble det mørkt. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det slår ikke han som tetta hele kabinettet med silikon og fylte det med vann. Pang sa det bare så ble det mørkt. 6120436[/snapback] Link?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Jaja, så fikk du i det minste se hvordan en kjerne ser ut All in the name of science! Du burde endre topic til "Hvordan IKKE få av blokk." Endret 17. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 dette var dagens morsomste tråd Lenke til kommentar
eXa Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Det slår ikke han som tetta hele kabinettet med silikon og fylte det med vann. Pang sa det bare så ble det mørkt. 6120436[/snapback] Link?? 6120716[/snapback] det var fake.... Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Når jeg så rundt blokken og kjernen så det ut som det var vel overbruk med lim. Det tøyt jo ut fra alle kanter. Men men, gjort er gjort Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Det slår ikke han som tetta hele kabinettet med silikon og fylte det med vann. Pang sa det bare så ble det mørkt. 6120436[/snapback] Link?? 6120716[/snapback] det var fake.... 6353174[/snapback] Synd Det er jo mange som har fylt med olje da, det funker fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå