haakie Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Hei Vet dere hvordan jeg kan få av denne blokken uten og ødelegge skjermkortet? Legger ved noen bilder Endret 1. mars 2006 av haakie Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Da tror jeg det beste vil være å vippe den opp ved hjelp av et skrujern eller liknende. Jeg brukte selv en fastnøkkel til å vippe min 3500+ av en Innovatek-kjøler. Endret 1. mars 2006 av Big SturL Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Da tror jeg det beste vil være å vippe den opp ved hjelp av et skrujern eller liknende. Jeg brukte selv en fastnøkkel til å vippe min 3500+ av en Innovatek-kjøler. 5683552[/snapback] Som var festet med termisk lim? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Varm den opp, og se om det hjelper.. Får du rugget på den? Beveger den seg i det hele tatt? Du kan også fryse den ned, og se om det hjelper.. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 den beveger seg ingenting, er helt fast, skal prøve det dere har sagt. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Greide og få av en luftkjøler med hårføner en gang, prøv og kjør varmt vann gjennom blokken el. Men vær forsiktig så det ikke blir for varmt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Termisk lim er vel ikke så langt fra vanlig lim, så om du fryser det ned kan det hende at limet blir sprøtt. Om du bruker en hårføner blir det vel heller klissete, men det er absolutt en mulighet. Hvis ikke har du alltids limfjerningskjemikalier, men de koster jo litt da. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Hei igjen Her ser dere resultatet Var et gammelt 64mb skjermkort så det gjorde ingenting -Haakie Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Dro du med deg hele kjerna.... hahaha... dagens... helt serriøst dagens. :!: Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 "klæbb" Gjorde du noe spesielt med det? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Først satt jeg det i fryser'n i ca. en time, så tok jeg den ut men den var like fast, så jeg prøvde med skrujern og tok litt for hardt i Ta dette som en skrekk og advarsel Endret 4. mars 2006 av haakie Lenke til kommentar
techs Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Oi! Røska av hele kjerna! Den der var nice! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Ojoj Fyfaen så artig igrunn har ikke flirt så mye på uker! mener ikke å gjøre narr av deg Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hehe.. Har selv tatt av blokker limt fast med termisk lim, men har aldri opplevd at kjerna ble sittende fast Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har du prøvd å trykke på kjerna og teste ut skjemkortet i ettertid? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Må prøves, men vil helst ikke vær den personen som holder kjøleren fast Lenke til kommentar
techs Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det er jo bare å Stripse/tape/legge en uhorvelig stor donge med bøker oppå eller no sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå