TheMatrix Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Vurderer å montere en mini kald katode i front døren på et chiftec kabinett ved å lage et rom til den slik at alt lyset kommer ut i fronten ("luftekanalene som er der originalt) Er det nok plass mht varme lufting, rommet blir kanskje ikke mer en 2,5 - 3 cm dypt ? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hvorfor ikke heller kjøpe et Lazer Led. De lyser no sinnsykt. Har akkurat fått et selv, men kameraet mitt er absolutt ikke et "inne"kamera, men ta en titt på en viss Petter case Mod http://home.no.net/petteram/. Dette bildet justifier (kom ikke på det norske ordet) ikke helt lysstyrken til et Lazer Led. Det må nesten sees med egne øyne. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 22:09, skrev Baltazar:Hvorfor ikke heller kjøpe et Lazer Led. De lyser no sinnsykt. Har akkurat fått et selv, men kameraet mitt er absolutt ikke et "inne"kamera, men ta en titt på en viss Petter case Mod http://home.no.net/petteram/. Dette bildet justifier (kom ikke på det norske ordet) ikke helt lysstyrken til et Lazer Led. Det må nesten sees med egne øyne. Hvor stor plass tar de ? Det er i grunnen der problemet ligger ellers så virker de meget bra :smile: Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Den er ca. 5mm bred, 10mm høy og 30mm lang. Veldig liten hvertfall, ble rent skremt da jeg skrudde på strømmen. Ble nesten blenda :razz: Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Takk for svar, høres ut som en bedre løsning en katode Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Ble "konvertert" selv jeg like før jeg bestilte :smile: Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 He He, jeg ble selv ganske overrasket over hvor godt de lyser, selv om de er bitte små. Hyggelig å høre at du ble fornøyd Baltazar Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Ja takk for innlegget. Om en katode lyser bedre(noe den ikke gjør) er fortsatt Lazer LED'sa mye kjekkere ettersom de er minimalistiske Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 "host" ser at Microplex er utsolgt for alle farger bortsett fra amber. Håper de får inn igjen snart, da jeg har to pcer til som skal belyses Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-21 00:02, skrev Petteram:"host" ser at Microplex er utsolgt for alle farger bortsett fra amber.Håper de får inn igjen snart, da jeg har to pcer til som skal belyses Ofte utsolgt der desverre. Norges beste sjappe, men ikke alltid like let å få tak i det man trenger :sad: Har fortsatt litt tid før jeg trenger dem, håper det ordner seg til da... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 hehe, så fin pakke du har sia av pc'n din petteram... Tror jeg skal ta en sånn jeg og nå :smile: Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Synes nå den pakka ødela det ellers så fine bildet jeg :smile: Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Bestillte 2 led's idag (endelig inne hos Microplex) et med 3 led og et med 4 led.... gleder meg som en unge, slang på 4 vifter også.... Lenke til kommentar
oceana Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 22:18, skrev TheMatrix:justifier rettferdiggjør kan man bruke på norsk :smile: merkelig at "Herr Ordbok" ikke tok seg en tur innom og korrigerte deg, det gjør han jo ofte..:smile: Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hvor i helv... kom den pakka fra? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 18:15, skrev oceana: Quote: Den 2002-09-20 22:18, skrev TheMatrix: justifier rettferdiggjør kan man bruke på norsk :smile: merkelig at "Herr Ordbok" ikke tok seg en tur innom og korrigerte deg, det gjør han jo ofte..:smile: Sjekk quotinga en gang til, det var ikke jeg som skrev justifier.... :sad: det var Baltazar [ Denne Melding var redigert av: TheMatrix på 2002-09-23 07:49 ] Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Jah. Det var meg som skrev justifier. Rettferdiggjør ja. Det var ordet jeg skulle brukt. Kom ikke på det i det jeg skrev posten så jeg lot det stå med justifier(seff fornorska skrivemåte) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Dere som nå har bestilt Lazer leds, få en kommentar om hva dere synes når dere har installert dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå