Gå til innhold

Gratis ringetid med Djuice

Anbefalte innlegg

Fikk følgende melding med telenor i dag:

Vær så god! Vi er glad for at du er kunde hos oss. Derfor har vi ladet ringesaldoen din med 100 kroner, som du kan bruke på samtaler, SMS og andre mobiltjenester. Hvis du fortsatt er aktiv kontantkunde hos oss om 6 mnd, gir vi deg i tellegg kr 300 - helt uten forpliktelser. Hilsen Djuice.

Tar gjerne imot slike ting jeg. Noen andre som har fått en slik melding?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har Djuice men jeg har ikke fått en slik melding.

5685275[/snapback]

Eg har heller ikkje fått denne meldinga. Får håpe at den dukker opp ein av dei nærmaste dagane. Men det vil ikkje overraske meg om dette bare er nokon få som får dette tilbodet.

Lenke til kommentar
Jeg har sjekket, og jeg har heller ikke fått. Det er ikke så viktig for meg. Men det hadde vært koselig.

5685918[/snapback]

Både jeg og samboeren min fikk en slik melding og fikk pengene rett på ringekontoen. Hvis du hadde tomt kontantkort må du skru telefonen av og på for at de skal funke.

Lenke til kommentar

Fikk nå en melding fra Djuice om at hvis jeg la inn en ny mobilsvar melding på telefoenen fin så skulle jeg få 50 gratis sms.

Jeg har den siste måneden totalt fått

100 gratis sms og 100 kroner i ringetid. Veldig greit det

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått noe melding..? Djuice sendte meldinger rundt og informerte om at det fortsatt er happy friday eller noe med gratis mms'er hver fredager fram til mai, men den meldingen fikk jeg heller ikke. Oppdaget at jeg ikke har fått noe meldinger fra dem på lenge så jeg gikk inn på telenormobil og krysset av for å få nyheter osv på mobilen :)

Men jeg skulle likt å ha fått gratis penger på kortet fra dem! Jeg synes det er dumt at noen får det mens andre ikke? Typen min fikk nylig 50 kr av Telenor, syns det var urettferdig :thumbdown:

Endret av monicalt
Lenke til kommentar
Fikk følgende melding med telenor i dag:

Vær så god! Vi er glad for at du er kunde hos oss. Derfor har vi ladet ringesaldoen din med 100 kroner, som du kan bruke på samtaler, SMS og andre mobiltjenester. Hvis du fortsatt er aktiv kontantkunde hos oss om 6 mnd, gir vi deg i tellegg kr 300 - helt uten forpliktelser. Hilsen Djuice.

Tar gjerne imot slike ting jeg. Noen andre som har fått en slik melding?

5683150[/snapback]

Slike meldinger blir aldri sendt ut til hele kundemassen.

Jeg regner med TnM, som fleste andre bedrifter, deler opp kundemassen i forskjellige grupper etter kundeforhold (lønnsomhet, bindingstid, alder osv).

De plukker da ut enkelte grupper som skal motta dette spesifikke tilbudet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...