[FaLcOn] Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei Går nå almen påbygging.. Om et par uker skal vi ha fremføring.. Oppgaven min er "Nasjonalfølelse".. Jeg kan ta for meg alt rundt det.. Nasjonalromantikken osv.. Men trenger altså en problemformulering.. er ikke flink til å finne på dette.. Noen som kan hjelpe meg? Vh Thomas Lenke til kommentar
Matias Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Du kan ta nasjonalistiske trekk ved et dikt, eller kanskje noe med hva nasjonalromantikerene fremhevet med Norge og/eller hva vi fremhever i dag (fin natur, vakre jenter osv.)? Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Det kan jeg bli ett fryktelig bra resultat å skrive om din oppfattning av å være norsk.Tror jeg. Hva føler du for? hva er du uenig med når det kommer til forvaltning av nasjonalresurser. Hvordan opptatter/føler du det å være norsk? Så kan du trekke Tråder mot hvordan det var i gamledager kontra idag. Endret 1. mars 2006 av Ejrik Lenke til kommentar
[FaLcOn] Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Ja er jo noen her... Noen som har flere å komme med? Lenke til kommentar
[FaLcOn] Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Noen som kan forklare meg hva som ligger i ordet nasjonalfølelse? Er faktisk ikke helt sikker på dette :b Lenke til kommentar
Hubbert Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Noen som kan forklare meg hva som ligger i ordet nasjonalfølelse? 5708703[/snapback] vigrid.net Lenke til kommentar
Matias Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 ,06/03-2006 : 11:02]Noen som kan forklare meg hva som ligger i ordet nasjonalfølelse? 5708703[/snapback] vigrid.net 5709697[/snapback] lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå