Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Svart Skjerm Ved Oppstart!

Anbefalte innlegg

Hei

Hardware:

ASUS A8N-SLI

XFX GeForce 6600 256MB Passive Cooling

Strømforsnyning

Er ikke sikker på rammen, men det er 2 512MB, det er alt jeg vet.

En venn av meg bygde denne PCen til meg for snart 4 måneder, og alt har virket prikkfritt.

Etterhvert fikk jeg problemer med chipset-viften, den begynte å skurre veldig, så jeg har nåKjøpt ny. Jeg skulle prøve å montere den selv, noe jeg ikke klarte fordi jeg ikke fikk fjærnet den gamle.

Når jeg skulle starte pcen (har ikke byttet chipset vifte) fikk jeg en error, jeg fant da ut at jeg hadde dratt ut en ledning til hardisken.

Jeg puttet den inn igjen, og da funket alt helt til windows var ferdig lastet. I stedet for at bruker kontoene kom til synet, ble skjermen svart og lyset begynte å lyse orange...

Hva er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt samme problemet en gang. Sikkerhetsmodus og systemgjenoppretting funka fint for meg.

5684500[/snapback]

Hvordan setter jeg den i safemode igjen?

5684627[/snapback]

Start pcen på nytt, og trykk F8 før windows-logoen kommer. Så får du opp en meny.
Lenke til kommentar
Har hatt samme problemet en gang. Sikkerhetsmodus og systemgjenoppretting funka fint for meg.

5684500[/snapback]

5684627[/snapback]

Start pcen på nytt, og trykk F8 før windows-logoen kommer. Så får du opp en meny.

5684844[/snapback]

Jeg får en meny, men der får jeg ikke noen alternativer om safemode eller noe. Kun om noen disker og sånt.

Lenke til kommentar

5684500[/snapback]

5684627[/snapback]

5684844[/snapback]

Jeg får en meny, men der får jeg ikke noen alternativer om safemode eller noe. Kun om noen disker og sånt.

5684886[/snapback]

Da har du kanskje trykt for tidlig?
Lenke til kommentar

5684500[/snapback]

5684627[/snapback]

5684844[/snapback]

5684886[/snapback]

Da har du kanskje trykt for tidlig?

5691175[/snapback]

Har fått pcen til å funke. Jeg måtte trykke på "restart to last successful instalation" eller noe i den duren. Eneste jeg mangler nå, er å få satt inn den nye chipset viften...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...