Gå til innhold

Klippe ut Digg kort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert du også kjønner at det var ikke slik jeg mente. Kanskje jeg har forklart meg dårlig men skulle gjerne hatt dem som psd filer og kun kortene og uten noe rundt. Men glem det, virker ikke som om noen her klarer det.

Endret av oleeid
Lenke til kommentar
Haha ^_^

5696900[/snapback]

Du er klar over at det er frekt å poste den på forum.....

Selv om den passer veldig bra til deg og er veldig selvbeskrivende for deg. Så trenger du ikke tro at alle andre er det.

Foresten så er det JÆVLIG teit å utnytte hjelpsomheten til noen bare for å gi tilbake med det der tullet.

Utrolig barnslig. Du kan nok ikke være langt over barneskolestadiet. En dag vil du forstå hvor idiot(ironsik nok) du var. Og du vil skjems så utrolig. (viss du da er født med samvittighet)

[/rant]

Lenke til kommentar
Haha ^_^

5696900[/snapback]

Selv om den passer veldig bra til deg og er veldig selvbeskrivende for deg. Så trenger du ikke tro at alle andre er det.

Foresten så er det JÆVLIG teit å utnytte hjelpsomheten til noen bare for å gi tilbake med det der tullet.

Utrolig barnslig. Du kan nok ikke være langt over barneskolestadiet. En dag vil du forstå hvor idiot(ironsik nok) du var. Og du vil skjems så utrolig. (viss du da er født med samvittighet)

[/rant]

5697472[/snapback]

Jeg trodde han kødda. Var jo ikke slik jeg ville ha det. Lurte på om det var noen som klarte det litt proft. Også til PSD fil. Det der klarer jo jeg også. Er faktisk ikke her på forumet jeg henger mest så dere har nok en annen sans for humor her men den var jo ikke veldig plagsom. Er forresten eldre en deg lille tass ;)

Lenke til kommentar

Hehe tror nok noen misforsto litt her ja... menmen ;)

moonscape skal prøve å hjelpe til :p

Noe sånn som dette du hadde tenkt deg?

(har bare fikset den hvite enda, men kan ta den svarte straks)

hmm den så litt rar ut, men blir bedre når du får åpna i photoshop elns.

Har photoshop-fila også om du trenger den.

post-39216-1141479194_thumb.jpg

Endret av Moonscape
Lenke til kommentar
Haha ^_^

5696900[/snapback]

[/rant]

5697472[/snapback]

Jeg trodde han kødda. Var jo ikke slik jeg ville ha det. Lurte på om det var noen som klarte det litt proft. Også til PSD fil. Det der klarer jo jeg også. Er faktisk ikke her på forumet jeg henger mest så dere har nok en annen sans for humor her men den var jo ikke veldig plagsom. Er forresten eldre en deg lille tass ;)

5698672[/snapback]

Vel store tass.......Da burde du virkelig skamme deg. For det du gjorde var usmakelig.

Be om hjelp og når du ikke får det slik du magisk hadde tenkt å gå å kalle en som sikkert har gjort litt arbeid for idiot er utrolig håvent og down to earth slemt. Selv om jeg ikke henger her mest betyr ikke at jeg gir faen i etikken når jeg er her.

Du kunne veldig gjerne bare sagt at du ville hatt det som PSD fil istedefor idiot tingen.

Men bruk DETTE verktøyet

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Haha ^_^

5696900[/snapback]

*snip*

5697472[/snapback]

Spesielt hyggelig var den ikkje, men no var ikkje akkurat svaret til Glisevask spesielt nyttig heller då. Mulig oleeid ikkje spesifiserte det så bra, men litt må folk klare å tenke sjølv.

Lenke til kommentar
Haha ^_^

5696900[/snapback]

*snip*

5697472[/snapback]

Spesielt hyggelig var den ikkje, men no var ikkje akkurat svaret til Glisevask spesielt nyttig heller då. Mulig oleeid ikkje spesifiserte det så bra, men litt må folk klare å tenke sjølv.

5698781[/snapback]

Må nok si meg enig med zeph her. Jeg trodde også det var en kødd når jeg så

hvordan bildene var klipt opp hehe :p.. regner med det kun var en spøk fra

oleeid sin side, og personlig hadde jeg aldri tatt meg nær av det. men jaja :p

Lenke til kommentar

Var ikke meningen og fornærme noen men litt humor må man da kunne bruke, eller?

Trodde ikke folk var så på huget her men jeg legger meg flat om det var noen som tokk seg nær av dette, Beklager!

Jeg tokk selv også utklippinga som kødd men mulig det var seriøst?

Lenke til kommentar

Stenges! Trådstarter: Hvis du ikke har noe bedre å komme med neste gang, får du ferie.

Å legge ut den flashen er jo helt latterlig, i tillegg til å skrive "jeg er eldre enn deg lille tass" Du er 19 år, du må jo være ett orakel av dimensjoner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...