Caliber Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei. Jeg har nettopp skaffet meg en bærbar pc som jeg kommer til å se en del film på fremover. Skulle derfor gjerne hørt om noen hadde et lukket headset i prisklassen 700-1200kr som egner seg til filmtitting og musikk. Kom gjerne med flere alternativer og gode begrunnelser for anbefalingene deres! Setter stor pris på all hjelp Lenke til kommentar
JensL Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hvis du kan strekke deg et par hundrelapper til, får du antakeligvis den tøffeste hodetelefonen til film/musikk/spill på markedet. Det er Beyerdynamic DT770-80 Pro. HPX.no kjører visst enda kampanje på den. Sjekk ellers Produktguiden her på HW.no. Her får du en rå, kjellerdyp subwoofer-liknende bass, med nok av trøkk. Fin og varm mellomtone, og krystallklar, detaljert diskant. I tillegg er den sykt solid bygget. Definitivt verdt å ofre et par øl... ;-) Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Hvis du kan strekke deg et par hundrelapper til, får du antakeligvis den tøffeste hodetelefonen til film/musikk/spill på markedet. Det er Beyerdynamic DT770-80 Pro. HPX.no kjører visst enda kampanje på den. Sjekk ellers Produktguiden her på HW.no. Her får du en rå, kjellerdyp subwoofer-liknende bass, med nok av trøkk. Fin og varm mellomtone, og krystallklar, detaljert diskant. I tillegg er den sykt solid bygget. Definitivt verdt å ofre et par øl... ;-) 5683050[/snapback] Virker interessant, du kunne ikke overbevist meg med noen reviews eller lignende? Billigere alternativer du syns det er verdt å nevne? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Beyerdynamic DTX 900 Sennheiser HD 215 Men om du har råd til eit Beyerdynamic DT 770 er det absolutt verdt kjøpet. 4 Erfaringar med henholdsvis karakter 6, 6, 5.5 og 6 er vel bra nok? Endret 2. mars 2006 av zeph Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Så ikke de lesererfaringene før nå, og de er jo et godt argument når du refererer til karakterene disse har høstet ja... Takk så mye for hjelpen, da får jeg nok holde av en lønning til disse! Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Beyerdynamic DTX 900Sennheiser HD 215 5691699[/snapback] Er ikke disse to settene åpne da? Mener du å linke til Sennheiser HD 215 eller 555 forresten? Når jeg klikke på linken kommer jeg til 555 (som er åpen). Sennheiser 215 <- lukkede Endret 3. mars 2006 av Krapfoss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå