SirHartge Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Topic sier det meste. Jeg plages med feilemeldinger om at min versjon har gått ut. Det hjelper ikke med SP1. Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Tror ikke det finnes noen vei å uinstallere denne. Du har 2 valg: 1. Installere windows på nytt. 2. Stille datoen tilbake slik at feilmeldingen går vekk, og vente på retail versjonen som kommer i november(?) Mvh. Netfinity Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Bare en måte, Format c: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 23:48, skrev sub1343:Bare en måte, Format c: Nop, det nekter jeg på. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg har ikke prøvd denne, men den burde virke helt fint. DirectX 9.0 beta1 uninstaller http://211.92.204.3:8089/systool/patchupda...inXP_DotNet.rar Les IMPORTANT.TXT filen før du bruker programmet. Håper det fungerer :smile: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hvis den som spaz snakker om er den samme som jeg har, så fungerer den iallefall. (Jeg fjerna en DX9 versjon fra maskinen til dama med denne) Her er hva som står i min important.txt: "~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ << DirectX 9 Uninstaller for XP / .NET >> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ This uninstaller uses your original XP or .NET CD to restore your original DirectX 8 files. Extract these files to C:DXTEMP! You must extract these files to this directory and run the UnDx9.bat that uninstalls the DIrectX files in SAFE MODE. Enjoy!" Så, hvis dette er den samme så bruk den hartge. Hvis ikke kan jeg alltids maile min til deg...just let me know. Disse filene skal finnes hvis det er rett versjon: dxvfix.inf expand.exe IMPORTANT.txt UnDx9.bat Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 23:57, skrev Spaz:Jeg har ikke prøvd denne, men den burde virke helt fint. DirectX 9.0 beta1 uninstallerhttp://211.92.204.3:8089/systool/patchupda...inXP_DotNet.rarLes IMPORTANT.TXT filen før du bruker programmet. Håper det fungerer :smile: Fungerer utmerket:) Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå