SuperKjetil Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Har bestemt meg for å endelig sløse litt penger på LCD skjerm. Siden jeg har tenkt til å spille og se både serier og film på PCen, vil jeg naturligvis ha en skjerm som passer til begge deler, dermed vil jeg ha minimum 20". Samtidig vil jeg bruke så lite penger som mulig. Har kikket litt rundt, og denne ser ut til å passe meg bra. Noen som har dårlig kritikk til denne skjermen, evt leverandøren, eller andre anbefalinger? edit: Tittel, for å unngå forvirring. Endret 1. mars 2006 av SuperKjetil Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Kanskje denne nye Samsungen er noe for deg? https://prisguiden.no/product.php?product_id=41553 Meget godt egnet for spill. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Har denne BENQ SKjermen selv og er veldig fornøyd. Skjønner ikke hvorfor Hw.no regnte denne som dårlig Lenke til kommentar
SuperKjetil Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Takk for svar! BenQ skjermen er på vei i posten, fikk den til 3,750 inkl frakt. Det som er litt dumt, er at etter slikt skamløst pengesløseri kommer jeg nok til å ende opp med å kjøpe meg ny PC også. Må matche skjermen Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hehe. Sånn er det bare. Svidde av 8000 kr. på ny maskin like etter jeg hadde kjøpt min Dell 2005FPW, så jeg kan skrive under på den uttalelsen. God skjerm du har valgt. Ihvertfall utifra hva den koster. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Må matche skjermen Ikke verre enn å bare skrifte kabinett. Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hoho du har tydligivsi ikkje peiling, hvis mann skal matche noe skal mann matche alt! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Må matche skjermen Ikke verre enn å bare skrifte kabinett. 5701101[/snapback] Tror ikke det kun var snakk om utseendet ;-) Maskinkraften må nok holde også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå