Gå til innhold

Ny pce, først noen spørmal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som er tåpelig med heatpipes slik som de bruker her er at du ikke kan benytte kabinett der hovedkortet står opp-ned. Testet dette med et A8N-SLI hos en kompis og et Lian-Li PCV1000APLUS. Det ble mildt sagt varmt! virket som varmen fra PWM ble overført til chipset. For de med normale kabinett vil jeg tro dette er et strålende kort.

Edit: Så nå forresten at ArcticOC også har kommentert dette. I tillegg har ikke disse heatpipene en "veke" som du prater om i posten du linket til, dette vet jeg fordi jeg har knukket heatpipen for å beholde kjøleren over PWM.

5229576[/snapback]

You see... :hmm:

Lenke til kommentar

Patrick.M har nok rett her ja. Jeg har ikke erfaring med det selv, men jeg har sett det flere steder enn her på hw.no.

Men jeg blir rett og slett j**** irritert over folk som kommer med så bastante svar som Glisevask.

Men på den annen side, så har jeg også sett folk som merker omtrent null forskjell. Så jeg vil ikke fastslå noe helt sikkert før jeg har prøvd det selv eller får håndfaste beviser. Men som sagt, mange har merket STOR forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...