-Night- Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Asus A8N32 Delux AMD X2 4400+ 2048MB 3200/400 OCZ Gold Lian Li V2100b Plus mit spørmål er hvordan er det med Asus A8N32 Delux, heat pipes montert opp nedd som Lian Li gjør det? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Skjønner ikke helt hva du mener..? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Lian Li V serien blir hoved kortet montert opp need. jeg lurer på hva detter har å si for kjølling med heat pipes som blir benytet på detter hovedkortet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Åja, neida.. Ingenting! Det er som du kanskje vet gass i heatpipes'ne og de blir ikke påvirka av hvilke vinkel de står i. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 kk takker da stikker jeg innom netshop oslo på lørdag å henter varene. kabinetter har jeg bestilt Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg har hørt at det er en væske inni heatpipesene også, og kjøle ekkeften blir helt mongo om du snur det opp ned.. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Trenger bare ett kabinett. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Det som er tåpelig med heatpipes slik som de bruker her er at du ikke kan benytte kabinett der hovedkortet står opp-ned. Testet dette med et A8N-SLI hos en kompis og et Lian-Li PCV1000APLUS. Det ble mildt sagt varmt! virket som varmen fra PWM ble overført til chipset. For de med normale kabinett vil jeg tro dette er et strålende kort. Edit: Så nå forresten at ArcticOC også har kommentert dette. I tillegg har ikke disse heatpipene en "veke" som du prater om i posten du linket til, dette vet jeg fordi jeg har knukket heatpipen for å beholde kjøleren over PWM. 5229576[/snapback] You see... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Patrick.M har nok rett her ja. Jeg har ikke erfaring med det selv, men jeg har sett det flere steder enn her på hw.no. Men jeg blir rett og slett j**** irritert over folk som kommer med så bastante svar som Glisevask. Men på den annen side, så har jeg også sett folk som merker omtrent null forskjell. Så jeg vil ikke fastslå noe helt sikkert før jeg har prøvd det selv eller får håndfaste beviser. Men som sagt, mange har merket STOR forskjell. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 et vert skall jeg byte til vannskjøing, (på tg eller like etter) så det går nok bra eller så setter jeg pcen ute lit Norsk sommer er bra den Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Går vell alltids ann å ta av heatpipene og sette på passiv kjøling/chipsett vifter (som ikke bråker). Ellers kan du jo snu Li an li kabinettet opp ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå