Gå til innhold

Er du lykkelig? - Erfaring søkes.

sofarot

Anbefalte innlegg

Jeg har få gode venner, men mange ikke fult så gode. Litt teit å bare ha tre i tillegg til kjæresten som jeg kan stole 110% på.

Og familien min er teit som bare det. Kunne klart meg fint uten.

Flytter 15mil sør så fort som overhold mulig.

Men ja, jeg er for så vidt ganske lykkelig. Men hadde det ikke vært for kjæresten min, hadde det vært helt anderledes. Det er hun som holder liv i meg :)

edit:

1 var litt lite. 3 er riktigere

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Som topic sier, er du lykkelig?

Jeg er lykkelig jeg

Har du noe i livet, som er veldig viktig for deg..

Ja, familien min, vennene mine og PCen min :)

Som

- Venner

Jada

- Familie

Jada

- Kjæreste

Som 14-åring har jeg ikke kjærest, og jeg trenger heller ikke kjærest! (For øyeblikket da)

- Ting i hverdagen

Jepp, bortsett fra når jeg har datafri!

Er du fornøyd med slik du har det nå?

Jepp, storkoser meg!

5682751[/snapback]

Lenke til kommentar
- Venner

Oh,Yes

- Familie

Jeg elsker familien min jeg :love:

- Kjæreste

Not at the moment no.

- Ting i hverdagen

Har så mye å være glad for:

Liverpool,Wrestling,Musikk,Venner,Family og gamle cartoons :w00t:

Endret av Peep
Lenke til kommentar

Lykkelig? Det er det lenge siden jeg har vært. Har få venner, ikke kjæreste.

Men har en bra familie som betyr mye for meg. Det som holder meg oppe er at jeg forhåpentligvis er på vei til noe bedre i og med at jeg får en bra utdannelse som vil gi meg en god jobb i fremtiden. Det er ihvertfall en platform å stå på.

Bruker ellers mye tid på å opprettholde en fasade ikke har like stor rot i virkeligheten som jeg skulle ønske.

Sett fra et følelsesmessig perspektiv har jeg det ikke bra. Fra et utdanningsmessig, økonomisk og materielt perspektiv har jeg det bra. Men lykkelig, nei.

Lenke til kommentar

Kan vel ikke si meg 100% lykkelig. Ting som trekker ned er at jeg ikke går på skole (har søkt nå til høsten da), finner ikke en midlertidig jobb selv etter hundrevis med søknader, ikke den beste økonomien og ikke kjæreste. Det siste er vel ikke akkurat noen krise for meg, men det hadde nok hjulpet en del på. Ting som trekker opp er sinnsykt god og støttende familie, flere og gode venner (må innrømme at det er ikke mange jeg kjenner "godt", men har mange jeg "kjenner" og kan prate med), materielle goder (selv om det kanskje høres litt overfladisk ut, er vel de fleste avhengig av dette i dag), band og inspirasjon til å jobbe med musikk i framtiden. Kan ikke si meg ulykkelig i alle fall, har for mange lysglimt i hverdagen til at jeg hadde "gitt opp". Men er allikevel tider der jeg fokuserer mye på det negative i livet, og da er det ikke alltid like lett å holde humøret på topp...

Lenke til kommentar
er du lykkelig?
Jepp, veldig!
Har du noe i livet, som er veldig viktig for deg..

Som

- Venner

Har utrolig mange gode venner.
- Familie
Kan ikke klage, syns det er litt mye mas til tider, men det er jo bare vanlig ;)
- Kjæreste
Har ikke kjæreste, ikke har jeg planer om å få det heller, klarer meg strålende uten.
- Ting i hverdagen
Trener 3 dager i uka, å elsker å trene. Spiller i band to dager i uka, noe som jeg også liker veldig godt. også får jeg straks lappen.
Ja, veldig. eneste er vel skolen, har gjort det litt dårligere i det siste, men klarer meg da, stryker ikke i noen fag. ;)

så altialt er jeg veldig lykkelig :)

Lenke til kommentar
Som topic sier, er du lykkelig?

Nei

Som

- Venner

De få jeg kaller venner bor evig langt unna. Jeg har stort sett bare "bekjente", dvs. folk jeg snakker med når jeg tilfeldigvis treffer dem, stort sett i skolesammenheng.

- Familie

Alle har familie, men jeg har nesten ikke kontakt med min.

- Kjæreste

Nei. Og de få gangene det ser ut som det skal skje noe, så går alt til helvete.

- Ting i hverdagen

Studier. Alene. Hvor gøy er det, i grunn?

Nei. Skulle ønske jeg kunne bli født igjen og gjøre ca. alt annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...