Gå til innhold

Er du lykkelig? - Erfaring søkes.

sofarot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er lykkelig. Er en del ting jeg savner, og har en del ting som plager meg, men er lykkelig. Jeg opplever nye ting hver dag, laerer masse, har fantastiske venner, og gjoer det knallbra paa skolen for tiden. Ting funker generelt bra.

Jeg har en familie og hauger med venner som alle bor et par hundre mil unna og dermed maa kontaktes skriftlig eller over telefon, men det overlever man. Jeg har litt lite fritid og lever praktisk talt i et fengsel, men det gaar egentlig greit. Er en grei erfaring det ogsaa.

Jeg er lykkelig :)

Lenke til kommentar

Har det ganske så greit jeg.. :)

Venner - Ja.

Familie - Alt bra der.

Små ting i hverdagen - Ja, masse kos. Ny bil med små ting som gjør hverdagen til en bedre plass :p

Kjæreste - Det har jeg "ikke bruk" for :p har det koselig som singel jeg.

Lenke til kommentar
livsregel: lær deg å gi f. så lenge det ikke går utover noen.

Skal man bli lykkelig må man kunne det, funker for meg! Sitter nå å har prøve i ett valgfag jeg absolutt ikke burde valgt ;) stryker pga programmvaren jeg skulle bruke har kræsja... Men da tenket jeg som så at det er mange andre fag jeg er skikkelig god i, som programmvare, maskinvare og nettverk og da er livet med en gang lyst igjen :cool:

Lenke til kommentar

Tja...

Venner har jeg da. Noen iallefall, noen få, virkelig gode venner som jeg har vokst opp med. De er kjekke å ha.

Familie? Hm. Vi har våre krangler.. Noen ganger ofte.. Det at foreldrene mine har glemt navnet mitt stikker litt, men man blir vant til det. De er da familie.

Kjæresten min betyr aller mest for meg. Hun gjør hverdagen bedre. :)

Nei, jeg er ikke fornøyd. Har ikke jobb, er som oftest utbrent og sliten, gjeld til oppover ørene.. Ja, the list goes on...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

- Venner : Har veldig gode venner. Har ikke så mye tid til i hverdagen men i helgene går det mest på venner. Øl, god mat, og en god fotballkamp.

- Familie : Familien min, hva skal man si. opp å ned. Men for det meste bra.

- Kjæreste: Har en kjæreste, vært i lag i 7 år. hvert forlovet i 4 år. Har en sønn på 3 år. Elsker de over alt på jord :love:

- Ting i hverdagen: Har en super jobb. Jobber med bildeler/lakk/karosseri. Er lakkerer utnom arbeidstids.

Ja jeg er GLA i livet mitt :)

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Livet er helt allright.

Når folk slutter å hakke på meg fordi jeg er så "negativ"

De som har kjent meg lenge nok, veit at jeg er litt småsær, og prater i et litt "negativt" tonefall uten at jeg egentlig får gjort noe med det.

Så snart all snøen er borte, er jeg enda mer happy about life.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...