StupidNick Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Venner - Ja i massevis Kjæreste - Nesten Familie - alt er bra Ting i Hverdagen - Mye som irriterer meg, men det er mye bra også Er jeg lykkelig? Nei. Jeg er vel bare bortskjemt Lenke til kommentar
pakke Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Tja, gudene vet. Er du lykkelig? 5688889[/snapback] Kan påstå det for tiden, det forrige innlegget ditt var nesten som om jeg skulle skrevet det selv. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Generelt: Det meste er greit, varierer. Ligger oftest ikke nede lange tiden. Kjærste: Er singel nå, går greit. Hadde vell letta på det meste vis jeg hadde fått meg kjærste igjen ja. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg er lykkelig. Er en del ting jeg savner, og har en del ting som plager meg, men er lykkelig. Jeg opplever nye ting hver dag, laerer masse, har fantastiske venner, og gjoer det knallbra paa skolen for tiden. Ting funker generelt bra. Jeg har en familie og hauger med venner som alle bor et par hundre mil unna og dermed maa kontaktes skriftlig eller over telefon, men det overlever man. Jeg har litt lite fritid og lever praktisk talt i et fengsel, men det gaar egentlig greit. Er en grei erfaring det ogsaa. Jeg er lykkelig Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Skole, venner, familie gjør meg ulykkelig Typen gjør meg lykkelig Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Skole, venner, familie gjør meg ulykkelig Typen gjør meg lykkelig 5707830[/snapback] ...og om 10 år så er det omvendt... Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Har det ganske så greit jeg.. Venner - Ja. Familie - Alt bra der. Små ting i hverdagen - Ja, masse kos. Ny bil med små ting som gjør hverdagen til en bedre plass Kjæreste - Det har jeg "ikke bruk" for har det koselig som singel jeg. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 livsregel: lær deg å gi f. så lenge det ikke går utover noen. Skal man bli lykkelig må man kunne det, funker for meg! Sitter nå å har prøve i ett valgfag jeg absolutt ikke burde valgt stryker pga programmvaren jeg skulle bruke har kræsja... Men da tenket jeg som så at det er mange andre fag jeg er skikkelig god i, som programmvare, maskinvare og nettverk og da er livet med en gang lyst igjen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Tja... Venner har jeg da. Noen iallefall, noen få, virkelig gode venner som jeg har vokst opp med. De er kjekke å ha. Familie? Hm. Vi har våre krangler.. Noen ganger ofte.. Det at foreldrene mine har glemt navnet mitt stikker litt, men man blir vant til det. De er da familie. Kjæresten min betyr aller mest for meg. Hun gjør hverdagen bedre. Nei, jeg er ikke fornøyd. Har ikke jobb, er som oftest utbrent og sliten, gjeld til oppover ørene.. Ja, the list goes on... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Er ferdig med særoppgaven, har masse venner og... hjemmebygd PC Jeg elsker livet mitt^^ Kjereste har jeg dog ikke... EDIT: jeg er emo, bli med i kutteklubben!! Endret 6. mars 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Tja, bob bob, Det som har vært negativt er på tur til å bli positivt, vil si sånn middels jeg. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Selv om jeg da er 16 år, betyr kjæresten veldig mye for meg.Alltid godt å ha noen du vet du kan komme til, samme hva det er. 5682827[/snapback] Samma her, bare at jeg er 15. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Lykken finner du i bunnen av flaska. Lenke til kommentar
Pasient_flopp Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Går på lykkepille eg. tar helt av Endret 22. mars 2006 av Pasient_flopp Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) '''¨¨blank¨¨'''' Endret 23. mars 2006 av QBab Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) - Venner : Har veldig gode venner. Har ikke så mye tid til i hverdagen men i helgene går det mest på venner. Øl, god mat, og en god fotballkamp. - Familie : Familien min, hva skal man si. opp å ned. Men for det meste bra. - Kjæreste: Har en kjæreste, vært i lag i 7 år. hvert forlovet i 4 år. Har en sønn på 3 år. Elsker de over alt på jord - Ting i hverdagen: Har en super jobb. Jobber med bildeler/lakk/karosseri. Er lakkerer utnom arbeidstids. Ja jeg er GLA i livet mitt Endret 22. mars 2006 av xanth0s Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Livet er helt allright. Når folk slutter å hakke på meg fordi jeg er så "negativ" De som har kjent meg lenge nok, veit at jeg er litt småsær, og prater i et litt "negativt" tonefall uten at jeg egentlig får gjort noe med det. Så snart all snøen er borte, er jeg enda mer happy about life. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 hmm...er dønn fattig, sliter på skolen.sær falmilie.. ja...går nok bra men jeg har tre gitarer som jeg setter veldig stor pris på! masse kamerater!! å snart dame hehe sååå..... kan ikke klage egentlig Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Gode venner, beste familien, herligste kjæresten og ellers fungerer livet bra. Jeg nyter livet atm. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Fremdeles ingen kjæreste, men har blitt gladere i vennene mine. Et steg nærmere lykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå