Kenny000 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Det viktigste i livet mitt er kjæresten min. Etter det kommer øknomisk trygghet. 5682812[/snapback] + venner Har verken kjæreste eller økonomisk frihet, men en av tre er jo ikke SÅ gale.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 er du lykkelig? JA! Endelig. - Venner Elsker slik jeg har det med venner nå fordi de er så forskjellige. Noen av vennene mine er av den typen som alltid gjør noe. Kino, fest osv... Andre henger jeg bare rundtomkring med, på kebaben f.eks. De siste er skikkelige hjemmegriser sånn som meg. Vi kan bare slappe av uten å gjøre noe, prate piss osv. Det aller viktigste er at alle som jeg regner som gode venner får meg i godt humør. Ler dagen lang og det finnes ikke noe viktigere for meg. - Familie Greit, ikke noe grusomt galt. Litt mye mas, men ikke noe fryktelig. - Kjæreste Snart, kanskje. Tilbringer så utrolig mye tid med en kjempeskjønn jente som jeg tror jeg er litt betatt av. Hun er helt nydelig, smart og utrolig livsglad. Jeg kan slappe helt av når jeg er sammen med henne og hun digger meg for den jeg er. Vi er så skummelt like, begge setter vi moro og latter > alt annet og hun har min type humor (det er veldig spesielt faktisk). Her om dagen kjeda vi oss litt begge to så vi tok bilen og spilte bowling, biljard og airhockey i fire timer i Drammen. (Uten noen spesielt logisk grunn, det var bare deilig å komme seg litt unna (: ) Blir som regel sittende og prate i timevis på msn og ignorere alt annet av eventuelle viktige ting jeg må gjøre. De fleste andre mener at det tydelig er noe mellom oss, jeg vet ikke. Er bare glad jeg kan tilbringe tid sammen med henne, som kjæreste eller han rare som får henne til å le. Det ble vist en del, bare gled dere på mine vegne. Er så lykkelig nå. (: Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Forsvarsansatt (Sambandsmann på fregatt). 5684352[/snapback] Radiobestyrer? Sånn FSR-boss? Hihi Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 "Nei, DU får skifte kurs!" "Dette er et fyrtårn" All over. GG, Dotten. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 *snip* 5685320[/snapback] Batre innse snart hva du vil, så du ikke blir "for sen". Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Er alltid lykkelig. jobber 0700-15.30 ute i det fine været å bygger hus:w00t: når jeg kommer hjem er det ingen ting jeg må gjøre. kan gjøre hva jeg vil. ahhh frihet. hakke vært sur på sikkert 2 år fant ut at det ikke er noe morsomt å bli sur. det hjelper aldri å bli sur. man blir bare så grinete av det... Prøv... kan være litt vanskelig innimellom, når noen virkelig har vært stygge mot deg. da puster man bare rolig inn og ut så går alt bra... telle til 10 eller noe. funker fett. noen gang hørt tømrere på en byggeplass som synger til radioen, nei? vel mange gjør det. vel vi synger mye... vi har en tendens til å bevege oss til musikken også :!: og dette smitter utover i daglilivet, tro meg. jeg har stått å bevegd meg til radioen på en byggevarehandel. må ha sett litt rart ut. fikk vite det av søstera mi etterpå dame, nei det har jeg ikke. ekke noe problem når man har masse hyggelige venner og venninner (de kan si mye rart når de er virkelig trøtte). Jeg er på utkikk da... har masse penger også (jobbe hardt(og svart ) spare masse) da blir man rik... det hjelper også å ikke studere. koster litt for mye. family... vel, den fungerer... ikke at jeg bryr meg så veldig. flytter ut til sommeren, wehaa livsregel: lær deg å gi f. så lenge det ikke går utover noen. vel, bare sånn at det er sagt... dere trenger virkelig ikke å høre på meg, mer enn noen andre. :!: enkelte ting spiller ingen trille... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 "Nei, DU får skifte kurs!""Dette er et fyrtårn" All over. GG, Dotten. 5685743[/snapback] Hehe, den der historien er genial. Dumme amerikanere Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 ja er ganske lykkelig egentlig. har ikke dame, eller mye penger, er student, men har så jeg klarer meg og har mange gode venner, og har det ganske bra synes jeg.. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 nei, jeg kan ikke si jeg har det så veldig bra... det jeg mangler er noen å kunne prate med om problemene mine osv.. og litt annet å finne på en data... har det stor problemet med at jeg er nesten avhengig av data, hvis ikke den fungere er livet helt tomt, høres sikker helt sykt ut men opplevde det i dag at hovedkortet gikk i stykker, var helt jævli følese ble til at jeg satte i 3-4 timer å stirra i veggen helt til jeg stakk ned til noen venner... jeg trenger seriøst en annen hobby, men alt annet er så kjedelig liksom Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Når jeg får noen titalls milioner på kontoen så er jeg lykkelige. Ellers så er det jo stort når man får unger.. Litt klisje kanskje det der, men når man står med sin nyfødt sønn i armene for første gang, så er det et lite emosjonelt "kick" minst på lik linje med å hoppe i strikk fra en bro (ja har gjort det noen ganger.. ) Ellers så blir jeg vel ikke 110% lykkelige før det er den dagen hvor man slutter å strebe etter alt mulig.. (når de 10-20 milionen er på konto, hehe ) Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Når jeg får noen titalls milioner på kontoen så er jeg lykkelige. Ellers så er det jo stort når man får unger.. Litt klisje kanskje det der, men når man står med sin nyfødt sønn i armene for første gang, så er det et lite emosjonelt "kick" minst på lik linje med å hoppe i strikk fra en bro (ja har gjort det noen ganger.. ) Ellers så blir jeg vel ikke 110% lykkelige før det er den dagen hvor man slutter å strebe etter alt mulig.. (når de 10-20 milionen er på konto, hehe ) 5686464[/snapback] penger gjør en ikke lykkelig, det har iallefall jeg funnet ut men å ha en liten guttunge tror jeg kunne hjelpe masse ha noen man er virkelig glad i Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 blæ! penger gjør deg kanskje ikke lykkelige, men kan garentere at man fort blir ulykkelige om man ikke har dem. Akkuratt det er noe som folk som aldri har manglet noe sier. Har selv opplevd begge deler, og det kalde faktum er at man ligger svært dårlig an på de fleste fronter uten penger. Penger kan gjøre mye rart med folk, men poenge er vel at man skal styre dem selv og ikke pengene som skal styre. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 blæ! penger gjør deg kanskje ikke lykkelige, men kan garentere at man fort blir ulykkelige om man ikke har dem. Akkuratt det er noe som folk som aldri har manglet noe sier. Har selv opplevd begge deler, og det kalde faktum er at man ligger svært dårlig an på de fleste fronter uten penger. Penger kan gjøre mye rart med folk, men poenge er vel at man skal styre dem selv og ikke pengene som skal styre. 5686484[/snapback] joa sant det, men jeg finner iallefall ikke lykke i penger Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Er lykkelig en gang i blant. Men litt ulykkelig mer ofte. Problemet er at jeg har for få gode venner, hvilket resulterer i et heller labert sosialt liv. Problemet er at jeg ikke aner åssen jeg skal få meg flere venner. De fleste op skolen er noen idioter, som jeg ikke kommer overens med. Vurderer om jeg kanskje ikke skal melde emg inn i en politisk ungomsorganisasjon og se om jeg ikke kan bli kjent med noen der, Jeg har litt vanskelig for å bli godt kjent med folk. Det irriterer meg grundig. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Til vegard_ du er ikke så gammel at det gjør noe.Ikke fokuser for mye på kjærster. Se på meg. Snart 17 og alldri hatt kjærste. "I turned out pretty well don't you think?" 5684963[/snapback] Er du ensom, da? Forskjell på å være ensom og å være singel. Jeg er ensom. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (langt innlegg) 5685320[/snapback] Er du meg? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Bryr meg ikke noe spesielt om noe som helst, ingenting til felles med de på skolen, har ikke kjæreste, kjeder meg hele tiden. Ja, jeg har det fint (er lykkelig) Endret 2. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (langt innlegg) 5685320[/snapback] Er du meg? 5688822[/snapback] Tja, gudene vet. Er du lykkelig? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) - Venner Tja, to av bestekameratene mine er musikere, den ene liker Topp 20 og den andre hører på klassisk. Så det blir en del diskutering om band/musikk osv. Han som liker klassisk er min bestekamerat og jeg stoler på han. Ellers så snakker jeg egentlig ikke med så veldig mange venner, bare litt innimellom. Desverre har jeg mistet noen venner pga at de har fått seg kjæreste og slikt. - Familie Er glad i muttern og mannen hennes (stefaren min.) Og familien til fattern. (Tanter, onkler, kusiner osv.) Men familien til muttern er det litt verre med, noe er galt med dem, og jeg takler ikke å henge så mye sammen med de. - Kjæreste Har prøvd hvertfall, varte i 4 mnd. Var en tøff tid etter at jeg slo opp, og jeg har lært av det jeg har gjort. Nå frister det ikke med ny kjæreste egentlig, konsentrerer meg om jobb nå, og det blir sannsynligvis skole til høsten. - Ting i hverdagen Har en veldig fin jobb med fine kollegaer. Skjer ikke så veldig mye når jeg kommer hjem fra jobb men, det er egentlig greit. Endret 2. mars 2006 av Volcov Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 For å svare: jepp. - Venner Har verdens beste vennegjeng rundt meg. Selvom vi har blitt litt splittet opp (noen må i militæret, andre har flyttet til utlandet) holder vi kontakten så godt vi kan. Vi som er hjemme i Oslo stikker på byen/kino/spiser på Bislett Kebab rimelig ofte, og når folk kommer hjem blir det som regel skikkelig drikking i helgene. Har verdens beste bestekompis og en bestevenninne som er helt unik. I'm loving it! - Familie Foreldrene mine er egentlig utrolig ålreite med meg, og hvis de klager fortjener jeg å høre det, selvom jeg tolker det som mas der og da. Søsteren min bor i utlandet, så jeg ser ikke så mye til henne lenger. Vurderer å flytte sammen med bestevenninnen min når hun kommer tilbake til Australia, fordi det blir litt "trangt" her hjemme for meg innimellom. - Kjæreste Det kommer før eller senere. Mens jeg venter har jeg det gøy, tolk det som dere vil - Ting i hverdagen Jeg smiler bare ved å tenke på forrige helg, omtrent. Hvis det ikke duger setter jeg bare på en låt som jeg har knyttet minner til, og all bekymring flyr ut av vinduet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå