Gå til innhold

Er du lykkelig? - Erfaring søkes.

sofarot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som topic sier, er du lykkelig?

Ja

Som

- Venner

Ja

- Familie

Ja

- Kjæreste

Nei, men jeg leter ikke aktivt heller så det gjør meg ikke mindre lykkelig. Been there, done that følelse hvor jeg bare er glad for å slippe unna alt maset og stresset rundt det. Sist jeg virkelig var ulykkelig så hadde det med kjæreste å gjøre, så jeg antar det er litt sånn brent barn skyr ilden opplegg.

- Ting i hverdagen

Ja i bøtter og spann :)

Dvs, økonomisk sikkerhet i form av formue, høyere utdannelse som straks er ferdig, et godt etablert kontaktnett med mennesker, osv...

Er du fornøyd med slik du har det nå?

Uten tvil

Endret av invictus
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Nei, jeg er ikke lykkelig.

Har noen få gode venner, familien er opp og ned, kjæreste har jeg aldri hatt (blir snart desperat) og har nesten ingenting til felles med folk på skolen.

De få gode vennen jeg har, gjør meg lykkelige, men de bor langt unna og prates stort sett med over msn noen få ganger om dagen. Savner å ha noen å GÅ til, istedenfor å bli så avhengig av pc for å være lykkelig.

En annen ting: god musikk (les: Rammstein, Bertine, Slå på ring osv) gjør meg lykkelig. Kun et godt riff er nok til å pumpe seretonin* inn i hjernecellene mine :)

*eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Nei.

To unger, drømmedamen, godt betalt jobb, utrolig bra kollegaer og gode venner.

Ja selvfølgelig er jeg lykkelig. Selv om jobben er litt tung til tider da jeg må være vekke fra familien i lengre perioder.

Hva jobber du som?

Lenke til kommentar

Nei.

To unger, drømmedamen, godt betalt jobb, utrolig bra kollegaer og gode venner.

Ja selvfølgelig er jeg lykkelig. Selv om jobben er litt tung til tider da jeg må være vekke fra familien i lengre perioder.

Hva jobber du som?

5684346[/snapback]

Forsvarsansatt (Sambandsmann på fregatt).

Lenke til kommentar
Som topic sier, er du lykkelig?

Har du noe i livet, som er veldig viktig for deg..

Som

- Venner

- Familie

- Kjæreste

- Ting i hverdagen

5682751[/snapback]

venner: ja, faktisk.....på skolen kommer jeg overens med stort sett alle, hvilket er en stor forskjell fra barne/ungdomsskolen og delvis vgs.

familie: kommunikasjonen er grei her...skal ikke nekte for at jeg kjefter på dem av og til, men det er fortjent :p

kjæreste: tja, vet ikke om jeg skal si jeg har det, men har en jente som gjør meg utrolig lykkelig, selv om vi ikke er 100% sammen...så oppfører vi oss som om vi er det :p

sistnevnte; tja...jeg smiler.....det er en god ting :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

venner: Jepp, veldig fornøyd med vennene mine, ville ikke byttet dem med noen :love:

familie: Det halter og går i hvertfall

kjæreste: Er singel, men det gjør meg ikke ulykkelig av den grunn :) mulighetene er alltid der

ting generelt: storveis :)

Er egentlig veldig fornøyd med sånn ting er nå... Men selvfølgelig, hadde ikke skadet å få seg kjæreste..

Lenke til kommentar

Egentlig er jeg ulykkelig..

Men kan ha mine gode stunder..

- Har venner (noen bedre enn andre.. men jeg blir fort venner / kjent med andre folk)

- Familien er grei.. Noen problemer er det.. hvem pleier vel ikke å ha problemer en gang i blant?

- Har ingen kjæreste, og vet ikke helt om jeg er på jakt etter.. med tanke på alle gangene venner har komt helt knust til meg etter et knust forhold.. skremmer meg litt.. og alt stresset med å være med personen hele tiden..

- Ellers er det vel ingenting annet i livet å skryte over..

Sitter helst inne 24/7, og koser meg med meg selv (og mamma / pappa / bikkja / retarded katten)

Ellers fikk jeg en god nyhet i dag.

Mamma sa til meg at vi flytter utav Norge dette året vist jeg får meg jobb :D

Lenke til kommentar

Venner: Har på en måte mange gode, men de bor så langt vekke at jeg må kommuniseres med via msn. Har noen bekjente/venner herfra og, men står ikke spesielt nær. For å si det sånn: har (nesten) ingen virkelig gode venner som bor her i nærheten. Er mye alene, men klarer meg...

Har en familie som er veldig glad i meg og jeg er glad i, men er ting som ikke er helt som de skulle.

Kjæreste. Aldri hatt en. Er jo en håpløs romantiker som "higer" etter å ha noen å være glad i.... meeen singellivet gjør meg på ingen måte deppa. =)

Tja? Jeg sliter som sagt sosialt og en del med konsentrasjonsproblemer, driver å prøve å finne ut av begge problemer for tiden. Den overdrevne komformismen som regjerer føler jeg også ødelegger en del, gidder ikke å gå i detaljer her men kan si at dette er knyttet opp til alle andre punkt som jeg har besvart.

Oppsumert: Nei, er ikke spesielt lykkelig. Jeg tror det er noe jeg først kommer til å oppleve om et par år.

Lenke til kommentar

Ja er faktisk utvilsomt Lykkelig!

Venner - har en del ordentlig gode. og går greit sammen med de fleste!

Kjæreste - Jepp vært sammen i 3 måneder og elsker henne og hun elsker meg!

første ordentlig dama da så... Fineste dama i Kr.sand!

Familie - Tja kan ikke klage vel. Litt kjipe til tider men tror ikke de lager de perfekte!

Ting i hverdagen - Joda når alt annet går greit går det meste greit!

Lenke til kommentar

Til vegard_ du er ikke så gammel at det gjør noe.

Ikke fokuser for mye på kjærster.

Se på meg. Snart 17 og alldri hatt kjærste.

"I turned out pretty well don't you think?" :tease:

Edit: Og ja.

Er sånn passe lykkelig.

et par gode venner, går helt greit på skolen.

Gir blanke faen i hva folk syns om meg :w00t:

Gjør litt som jeg føler for :D thats the thing to do.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...