Gå til innhold

hvem har mest harddisk kapasitet her på forumet?

moffeloffen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pion- og Dollar ...

Dere må være RIMELIG tett i knotten som gir ut info om dette her..

.. "JADA, jeg har 3.7TB med diskplass, og jeg bruker det BARE til lovlige ting"

... Er det noen her inne som er lur, så er det de som ikke skriver hvor mye de har ...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-22 11:05, skrev Dollar:

Måtte bytte plass på et nettkort og en ATA kontroller (siden nettkortet ikke fikk resursser) men ellers funker det helt fint (bruker 2 nettkort).

Nå er hovedkortet (i815e+ich2) også noe av det som lager minst krøll med slikt da :smile:

hmokei.. nå har jeg et asus a7v-raid i serveren min, da, dog med bare et nettverkskort. burde vel få plass til et par sånne kontrollere.. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-21 11:17, skrev Divxdude:

dere har en del folkens. Jeg har bare 120x12=1440gigabyte. Jeg har nok av plass synes jeg. Slipper å ha masse ting på cd'er og slikt. Dessuten er det rimeligere å kjøpe harddisk istedenfor å kjøpe masse cd-r.

Peace

...Saann liten betraktning rundt dette: Hvor mye koster det aa holde en 10 HD'er med stroem?

Bruker hver HD en 50W og de kjoerer 24/7/52, blir det vel 10*365*24*50*(0.5 NOK / kW/h) som er 2190 NOK.

Men man kan vel kanskje regne med at en del av stroemmen gaar med til oppvarming av huset? :grin:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
har hvist kommet opp i 2 Tera nå :)

Så kul du er! Kan jeg ta på deg? PLEAAASE?!. Omg, jada vi liker alle at du forteller oss hvor mye plass du har... Restectpa :thumbdown:

Og nei, jeg er ikke sjalu. Bare ser ikke vitsen. Også i det hele tatt bumpe posten for å si det

Lenke til kommentar

Så kul du er! Kan jeg ta på deg? PLEAAASE?!. Omg, jada vi liker alle at du forteller oss hvor mye plass du har... Restectpa :thumbdown:

Og nei, jeg er ikke sjalu. Bare ser ikke vitsen. Også i det hele tatt bumpe posten for å si det

Kan jeg få lov til å slå til deg?

Slike folk som deg er det som skaper uhygge her på forumet.

Han bumpet tråden med HEEEELE tre dager og jeg ser ingen grunner til å ta av for det. Mest sannsynlig er du bare misunnelig selv om du skriver du ikke er det.

Ontopic.

Sitter på 160+80=240. Får 2mbit/10mbit til sommeren og da spørs det om ikke jeg må kjøpe meg harddisk.

Endret av jokki
Lenke til kommentar

Hvis du er så misfornøyd med tråden.. Hvorfor gidder du i det hele tatt bruke tiden din på å skrive et reply da? Hvis trådstarter har lyst å vite sånt, må han/hun få lov til å spørre....

Har foresten 120GB(s-ata) + 40GB :)

EDIT: skrivefeil :roll:

Endret av Magnus_
Lenke til kommentar
....

Han bumpet tråden med HEEEELE tre dager og jeg ser ingen grunner til å ta av for det.....

:p

Syns det ser mer ut som rundt et og et halvt år jeg da ;)

:p

Har 360 GB jag. Holder i massevis for meg. Skulle heller hatt høyere hastighet på diskene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...