Gå til innhold

hvem har mest harddisk kapasitet her på forumet?

moffeloffen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-22 11:05, skrev Dollar:

Måtte bytte plass på et nettkort og en ATA kontroller (siden nettkortet ikke fikk resursser) men ellers funker det helt fint (bruker 2 nettkort).

Nå er hovedkortet (i815e+ich2) også noe av det som lager minst krøll med slikt da :smile:

hmokei.. nå har jeg et asus a7v-raid i serveren min, da, dog med bare et nettverkskort. burde vel få plass til et par sånne kontrollere.. :smile:

Quote:

Den 2002-09-21 11:17, skrev Divxdude:

dere har en del folkens. Jeg har bare 120x12=1440gigabyte. Jeg har nok av plass synes jeg. Slipper å ha masse ting på cd'er og slikt. Dessuten er det rimeligere å kjøpe harddisk istedenfor å kjøpe masse cd-r.

Peace

...Saann liten betraktning rundt dette: Hvor mye koster det aa holde en 10 HD'er med stroem?

Bruker hver HD en 50W og de kjoerer 24/7/52, blir det vel 10*365*24*50*(0.5 NOK / kW/h) som er 2190 NOK.

Men man kan vel kanskje regne med at en del av stroemmen gaar med til oppvarming av huset? :grin:

• 1 år senere...
har hvist kommet opp i 2 Tera nå :)

Så kul du er! Kan jeg ta på deg? PLEAAASE?!. Omg, jada vi liker alle at du forteller oss hvor mye plass du har... Restectpa :thumbdown:

Og nei, jeg er ikke sjalu. Bare ser ikke vitsen. Også i det hele tatt bumpe posten for å si det

Kan jeg få lov til å slå til deg?

Slike folk som deg er det som skaper uhygge her på forumet.

Han bumpet tråden med HEEEELE tre dager og jeg ser ingen grunner til å ta av for det. Mest sannsynlig er du bare misunnelig selv om du skriver du ikke er det.

Ontopic.

Sitter på 160+80=240. Får 2mbit/10mbit til sommeren og da spørs det om ikke jeg må kjøpe meg harddisk.

Endret av jokki
har hvist kommet opp i 2 Tera nå :)

Så kul du er! Kan jeg ta på deg? PLEAAASE?!. Omg, jada vi liker alle at du forteller oss hvor mye plass du har... Restectpa :thumbdown:

Og nei, jeg er ikke sjalu. Bare ser ikke vitsen. Også i det hele tatt bumpe posten for å si det

Hvis du er så misfornøyd med tråden.. Hvorfor gidder du i det hele tatt bruke tiden din på å skrive et reply da? Hvis trådstarter har lyst å vite sånt, må han/hun få lov til å spørre....

Har foresten 120GB(s-ata) + 40GB :)

EDIT: skrivefeil :roll:

Endret av Magnus_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...