Gå til innhold

Trådløs tastatur/mus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig med Morpheus^, har selv Logitech Cordless Desktop Optical og er strålende fornøyd.

Tastaturet er skikkelig deilig å skrive på, og når du tenker på hvor mye du bruker det er det lurt å spandere de par hundre kronene ekstra det koster for skikkelig kvalitet.

Det eneste som irriterer meg litt er levetiden på batteriene i musen - de må skiftes minst en gang i måneden. Det er vel gjerne slik med alle trådløse mus, så neste gang satser jeg på en med ledning (men tastaturet skal jeg beholde så lenge som mulig :wink: )

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-22 19:37, skrev YBD:

Det eneste som irriterer meg litt er levetiden på batteriene i musen - de må skiftes minst en gang i måneden

Det er et lite problem ja - så forøvrig at Logitech nå kommer med en mus som har dockingstation som du setter den i når den ikke brukes (f.eks. over natten). Dockingstationen lader selvfølgelig musa - genialt!

Ellers har jeg selv trådløs Logitech mus + tastatur-kombo (enkleste utgave som koster 5-600 kroner nå) og er kjempefornøyd. Til seriøs spilling har jeg en Razer Boomslang mus i tillegg :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...