lamer Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Har en harddisk med 2 partisjoner - C og D. På C-partisjonen har jeg installert Windows XP Pro og på D-partisjonen har jeg installert Vista beta (husker ikke builden). Nå vil jeg installere en nyere build på partisjon D, kan jeg da bare fjerne alt som har med Vista å gjøre på D og installere på nytt igjen der? Må jeg slette noen skjulte filer fra C-partisjonen? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Du trenger bare å formatere D-partisjonen og legge inn som vanlig. Jeg vil anta at Vista vil ordne med bootloaderen i MBR slik at du kan velge OS ved oppstart. Hva du gjør med D-partisjonen for Vista har ingenting med C-partisjonen å gjøre. Lenke til kommentar
lamer Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 OK, da prøver vi...Takk for kjapt svar! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Feilpostet, er det en lovlig kopi kan man nok spørre i windowsgruppen under programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg