Ostepølsa Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Greit spill dette her, veldig morsomt på LAN. Synes de 2 felttogene man kan velge mellom er altfor korte, SP-delen på 1'ern var mye morsommere egentlig. Det er en ting jeg aldri har forstått dog; Hvis man f.eks spiller på den gode delen (SP) og skal forsvare f.eks minas tirith, så kommer mordor med STORE styrker. Og hvis man spiller den onde delen så kan man jo ikke ha i nærheten av så mange som det den maskinstyrte spilleren hadde når man spilte den gode.. Litt vanskelig å forklare men.. Ser ut til at kommandopoengene er capped på 1000, noe som er altfor lite IMO. 2000-3000 hadde vært kjekt. Da hadde det plutselig lignet mye mer på krigene i filmene. Trefning/skirmish er også ganske teit, den maskinstyrte spilleren går jo til angrep hele tiden, uansett hvor store styrker den har. Er da mye smartere å vente til man har kjøpt og oppgradert alle styrkene, samt mange katapulter til å knuse murer osv. med. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 er enig i at campaign er litt kort, ang capen sysn jeg det er greit, er ikke alle pc'er som hadde takla en 2000-3000 cap Husk: Når du spilte campaign i enern, får du ha de samme styrkene hele tiden, dvs at du kan trene de opp og gjøre dem sterkere, AI'en kan ikke gjøre det, derfor veies det opp i et større antall units. Er jo klart greit å vente med å angripe til man har store styrker, men prøv deg online så skal vi se om det funker like bra Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Håper ihvertfall de slipper en patch i fremtiden som tillater flere kommandopoeng, føler meg litt skuffet hver gang jeg prøver å sammenligne hæren i filmen mot det som er maks i spillet. Lenke til kommentar
-mads Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Sånn, da var Ringenes Herre: Kampen om Midgard II kjøpt! Lenke til kommentar
nicolayster Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 BFME2 er i grunn et ganske kjekt spill, men vis man ser på de som en opfølger ble jeg litt skuffa med et par elementer. At man ikke kan slå sammen troppene er en grunn at jeg ikke var helt fonøyd med spilltet, murene kan bli brukt på mange måter og de er ganske sleit at murene til Isengard ikke kan bli oppgradert med tårn some eg Men og dverger, det hadd vært lit kult viss isengard hadde hatt di sterkeste vegen (inebære sterkeste tårnene). Alvene var en stun u overvinlige med sine van pile noe some gjorde dem helt uslålig utenom ett masse slag fra fra både isengard og mordor. Nå har alvene blitt så dårlige at til og med dverger har bedre range units, noe some er helt laterligt. Jeg er veldig imponert over mappene som di har laget, Helms deep er min favorit pga å være men setter man bare bueskytter på topp og langs nederste vegg så går alt ting av seg selv... Statuer er også en viktig del av di gode pga di har di dyreste unitsene. mordor goblins og isengar har sine sterke sider som blant annet den sterkeste ring-heroen Sauron. jeg liker også hoved basen til mordor og isengard pga av sine ultimate towers eye of sauron og ligthning tower. jeg gir spillet 8 av 10 pga sin manglende glede som opfølger fra BFME Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg