Ozelot Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Er dette en ny pumpe på markedet ? Altså, har den akkurat komt til vanlige dødelige, eller har den blitt brukt på xs.org i flere år ? Holdbarhet kan man bare sjekke ved å faktisk bruke den...right ? Tror jeg venter litt med å oppgradere jeg Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Iwaki pumper har eksistert veldig lenge ja. De er produsert i Japan med japanske motorer som sikrer at pumpa skal holde en høy standard. De lager ikke bare små pumper, det finnes svære og kraftige pumper. Pumpene blir blant annet brukt i store akvarier, både salt og ferskvann. Grunnen til at norske fobrukerne er rimelig ukjent med Iwaki er tilgjengeligheten. Før måtte man kjøpe fra utlandet. Men det har digitalimpuls gjort noe med. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Iwaki pumper har eksistert veldig lenge ja. De er produsert i Japan med japanske motorer som sikrer at pumpa skal holde en høy standard. 5692772[/snapback] Så pumper med japanske motorer er bra ? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 Iwaki kommer med amerikanske motorer også. Disse er billigere, men de er markbar dårligere og lager mer støy. Lenke til kommentar
smy Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 sikke ok pump men vil si at min oceanrunner 2500 holder kost kunne 500kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå