Nevnarion Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Er det bare jeg som synes Wilborn er tålelig flink? Han er jo faktisk relativt flink som programleder i Vil du bli Millionær. Noen ganger kan han komme med litt dumme poeng, eller gjør noe teit. Men som regel underholder han faktisk meg i motsetning til de amatøriske Idol programlederne. 5684258[/snapback] Jeg er enig. Og det var Arve Juritzen, ikke Tellefsen, som ledet Millionær-programmet før Wilborn. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hehe, lo litt av den jeg og... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Men Fridtjof er bedre enn Juritzen hvertfall Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Syntes nå han er grei nok jeg. Syntes han var langt bedre enn det flaue greiene som leder idol. Om jeg først skal bruke kalorier på å irritere meg på noen så er det Rike på NRK. Et helt OL med den mannen som sitter og plaprer er ulidelig. Men det er vel en litt annen diskusjon. 5684097[/snapback] Skal være enig med deg i at idol-programleiarane etter Harald og Thomas har vært eit sorgens kapittel. Når me er inne på dårlege programleiarar fortener kanskje Barboro Fagerbakk og Pia Haraldsen også å bli nevnt. Men Rike og Carlsen på NRK er kjempeunderholding. Dei kjenner løparane, både norske, kinesiske og bulgarske og kan halde det gåande dei to timane under ei 5-mil. Dei to og Scheie er levande leksikon og ein fryd å lytte til. Fridtjof gjer ein OK jobb, ingen ekspert, men alt i alt går det bra. 5684123[/snapback] Radarparet Rike og Carlsen er helt unike. De utfyller hverandre helt perfekt, Rike som den meget nøkterne og jordnære personen, mens Carlsen er superoptimist deluxe. Jeg ser med gru fram til den dagen disse to herrene velger å pensjonere seg. I jakten på erstattere kan vi jo trekke frem klisjeen "...hoppe etter Wirkola". Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Begynner å bli veldig lei han nå.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Begynner å bli veldig lei han nå.. 5686171[/snapback] Ord. En blir lei av de samme vennlige smilene på TV. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Ingenting imot Scheie, men de stadige idiotuttalelsene til Rike er jeg lei. Få makter å få sølv til å høre ut som et så stort nederlag som den mannen der. 5684175[/snapback] Så skal det vel nevnes at hele Norge var like skuffa som han da, han var bare den personen som fikk sagt det på TV 5684985[/snapback] Her er det snakk om hvert eneste år, også under Dæhlie perioden. Værste jeg kunne huske var når han kritiserte en kvinnelig skøyteløper for at det var for dårlig (selv om hun slo sin egen pers med mye), samt at han kritiserte en skiskytter for å gjøre det for dårlig når han faktisk ledet. Selv når Bjørndalen går opp fra 12. til 2. plass furter han og kritiserer. Når middelmådige nordmenn gjør det bra og tar sølv, så furter han videre. Jeg begynte å legge merke til dette for en 7-8 år siden og det irriterer meg mer og mer. Jeg begynner vel å bli gammal Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Det med Bjørndalen var jo litt spesielt. Franskmannen datt jo rett før spurten, og Bjørndalen ledet. Vi var jo sikre på gull før franskmannen tok Bjørndalen på spurten. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Wilborn i Millionær er den største skammen som finnes. fjerner jo totalt intensiteten i hele programmet. I et slik program skal du/deltaker føle "presset". Det blir alt for mye utenomsnakk om ferie, venner, familie og alt annet faenskap som den jevne mann som sitter og ser på ikke intresserer seg for for fem flate øre med mindre man er direkte kjenning av personen i stolen... 5684286[/snapback] han har et manus å gå ut i fra. det er opplagt slik at han skal snakke slik med deltagerene. 5684306[/snapback] Manus eller ikke manus, mannen eier ikke TV-sjarm. Han har faktisk negativ TV-sjarm. Vidar Theisen og Kristen Gislefoss hadde seriøst gjort en bedre jobb enn Wilborn. Anyway: Det er ingen programledere som har manus for hvert eneste ord som sies i løpet av sendingen, i alle fall ikke i programmer der en har gjester i studio. Her blir programlederens sosiale egenskaper satt på prøve. Og her stryker i mine øyne Fridtjof. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Sikkert fordi at Arve Tellefsen ledet programmet før og hvis det er en mann som kan drøye lenge med å gi det rette svaret så er det den mannen. 5685181[/snapback] Det var vel neppe Arve Tellefsen? en 70 år gammel felespelar! Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Som tidligere nevnt.. Arve Juritzen, ikke Arve Tellefsen. Uansett. Begynner å bli litt lei Wilborn nå. Først i TV2s sportssendinger, så i "Farmen", deretter i "Vil du bli millionær" så i "Skaperen". Det kan bli litt (for) mye av den overhyggelige karen. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 han var også med i et annet program. "Hvor langt vil du gå" eller noe. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 han var også med i et annet program. "Hvor langt vil du gå" eller noe. 5730390[/snapback] Ah, stemmer det. Klarte vel å kødde til det programmet også. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Synes Fritjof er en trivelig person jeg, og han gir programmene sine en varm og koselig følelse. Uansett så kan jeg innrømme at hans overkoselighet som en annen sa; kan bli litt for mye. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Ja, jeg synes også det kan bli litt for mye, dessverre.. Men, han er jo en dyktig programleder i og for seg Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Jeg synes mannen er ekkel å se/høre på. Han er ett oppbrukt tv fjes, TV2 buker han i for mange programmer rett og slett, å han popper fram både her og der hele tiden synes ikke han er dyktig programleder, å jeg synes synd på barn han tar i, under sendinger av fekss den store oppfinneren eller noe sånt.... skulle sette meg ned å se på det der, oppfinner greia...men jeg så snart at det var sånn idol opplegg, det var grunn en til at det var ufordøyelig, den andre tingen var SELVESTE fridjof, som tok litt for koselig grep om den stakkars ungen som hadde "funnet" opp usynlighetsdrakten.. men, ja, tore "på" spore er verre Byttet ut et så sterkt ord som tafse her...koselig grep, høres 'bedre' ut Endret 12. mars 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg synes Wilborn er en kjedelig kjedelig mann. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) han var også med i et annet program. "Hvor langt vil du gå" eller noe. 5730390[/snapback] hvor var han ikke med, synes det fjeset er overalt på TV2 Endret 12. mars 2006 av kt600 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jepp, mannen er dyktig. Men av og til virker han sjenkt på programmet "Vil du bli millionær". Noen andre som har lagt merke til det? Han snøvler veldig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå