Gå til innhold

Fridtjof Wilborn: dyktig?

Anbefalte innlegg

Starter ikke denne tråden for å henge ut denne personen, men trenger å få nyansert mitt syn rundt ham.

Jeg er personlig litt irritert over at denne mannen stadig dukker opp i TV-sammenhenger. Etter min mening gjorde han "vil du bli millionær" (i utgangspunktet et artig konsept) til en klam og flau greie. Og nå er han tilbake med dette oppfinnerprogrammet. Si meg: har ikke TV2 andre mennesker å ta av?

Mannen mangler etter mitt syn TV-sjarm og har ikke spesielt god rytme i det han gjør.

Noen som vil være enig eller uenig med meg? Er det bare jeg som ikke har forstått verdien av Fridtjof? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, fyren er oppskrytt. Fatter ikke hvordan han har fått slik jobb. Han har IMHO karisma som et stykke ristet brød...

Han er heldigvis litt mer karismatisk enn Tore i "Tore på sporet"!

5682112[/snapback]

Dagens understatement. Tore på sporet er noe av det mest grusomme jeg kan finne på å se på. "Og idag tek vi tuuur'n te a Liv i bøgda på Sotra. For tjuuuue åår sida mista 'o maaen sinn, og hoo fann'n allllri igjænn. Men no har vi fått bevilga pænga fra NRK, slik at vi no kainn finn' ein ny mann te ho"

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar
Dagens understatement. Tore på sporet er noe av det mest grusomme jeg kan finne på å se på. "Og idag tek vi tuuur'n te a Liv i bøgda på Sotra. For tjuuuue åår sida mista 'o maaen sinn, og hoo fann'n allllri igjænn. Men no har vi fått bevilga pænga fra NRK, slik at vi no kainn finn' ein ny mann te ho"

5682253[/snapback]

:!: :!: Sant det ass...

Fridtjof er dårlig saker, aldri digga fyren... men Tore på sporet er fanken meg værre

Lenke til kommentar

Syntes nå han er grei nok jeg. Syntes han var langt bedre enn det flaue greiene som leder idol.

Om jeg først skal bruke kalorier på å irritere meg på noen så er det Rike på NRK. Et helt OL med den mannen som sitter og plaprer er ulidelig. Men det er vel en litt annen diskusjon.

Syntes egentlig sjeldent at noen på norsk tv-skjerm makter å være noe mer enn ordinær. Men er nok mange som er dårligere enn her Wilborn.

Lenke til kommentar

han er ikkje dyktig, han er rett og slett teit, det har eg god bergrunnelse for. eg var på et opplegg i bergen serntrum for 4 år siden ca. var i 9. klasse. vi hadde et opplegg der det handler om ungdom mot herverk. dette blei sendt på TV.

På veg ut av lokalet stopper et med fritjof å spurte om et spørsmål som eg ikkje husker her, men det var vertfall så enkelt at han kunne svart med enkle ord og rimelig kjapt. Istede leitet han plutselig opp mobilen sin og begynte å trykke. og det medførte at han så mega dumt på meg, som eg skulle vært en liten drittsekk som plaget han...

Han ser kanskje normal ut på TV-skjermen, men huttetu bak skjermen (i kulissene er han en mobilopphengt person som ikkje vet forskjellen på fram og bak..

Fikk eg sagt mitt?

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Syntes nå han er grei nok jeg. Syntes han var langt bedre enn det flaue greiene som leder idol.

Om jeg først skal bruke kalorier på å irritere meg på noen så er det Rike på NRK. Et helt OL med den mannen som sitter og plaprer er ulidelig. Men det er vel en litt annen diskusjon.

5684097[/snapback]

Skal være enig med deg i at idol-programleiarane etter Harald og Thomas har vært eit sorgens kapittel. Når me er inne på dårlege programleiarar fortener kanskje Barboro Fagerbakk og Pia Haraldsen også å bli nevnt.

Men Rike og Carlsen på NRK er kjempeunderholding. Dei kjenner løparane, både norske, kinesiske og bulgarske og kan halde det gåande dei to timane under ei 5-mil. Dei to og Scheie er levande leksikon og ein fryd å lytte til.

Fridtjof gjer ein OK jobb, ingen ekspert, men alt i alt går det bra.

Lenke til kommentar

Ingenting imot Scheie, men de stadige idiotuttalelsene til Rike er jeg lei. Få makter å få sølv til å høre ut som et så stort nederlag som den mannen der. 5 milen med den mannen er en god del timer hvor man hører på syting og klaging (såfremt Norge ikke leder da). Er som å høre en medgangsupporter kommentere. Finnes ikke værre.

Wilborn er forresten konstant ubarbert og "sjuskete" de gangene jeg har sett han i sivilt. Ikke at jeg helt ser hvordan det er relevant til hans jobbprestasjoner, følte bare for å nevne det :innocent:

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes Wilborn er tålelig flink? Han er jo faktisk relativt flink som programleder i Vil du bli Millionær. Noen ganger kan han komme med litt dumme poeng, eller gjør noe teit. Men som regel underholder han faktisk meg i motsetning til de amatøriske Idol programlederne.

Lenke til kommentar

Wilborn i Millionær er den største skammen som finnes. fjerner jo totalt intensiteten i hele programmet. I et slik program skal du/deltaker føle "presset". Det blir alt for mye utenomsnakk om ferie, venner, familie og alt annet faenskap som den jevne mann som sitter og ser på ikke intresserer seg for for fem flate øre med mindre man er direkte kjenning av personen i stolen...

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes Wilborn er tålelig flink? Han er jo faktisk relativt flink som programleder i Vil du bli Millionær. Noen ganger kan han komme med litt dumme poeng, eller gjør noe teit. Men som regel underholder han faktisk meg i motsetning til de amatøriske Idol programlederne.

5684258[/snapback]

Er egentlig enig med deg. Men ift enkelte utenlandske programledere kommer han litt til kort. Syntes den haugen med dårlige programledere får Wilborn og andre til å fremstå som ekstra gode.

Lenke til kommentar
Wilborn i Millionær er den største skammen som finnes. fjerner jo totalt intensiteten i hele programmet. I et slik program skal du/deltaker føle "presset". Det blir alt for mye utenomsnakk om ferie, venner, familie og alt annet faenskap som den jevne mann som sitter og ser på ikke intresserer seg for for fem flate øre med mindre man er direkte kjenning av personen i stolen...

5684286[/snapback]

han har et manus å gå ut i fra. det er opplagt slik at han skal snakke slik med deltagerene.

Lenke til kommentar

Er det noen som aldri har tenkt at fyren har manus? Uansett, så liker jeg fyren. Han er kanskje ikke Tommy Steine (største dusten på TV2) med tanke på energi-utløp, men han er koselig å se på.

Edit: Vegis var før meg...

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Er det noen som aldri har tenkt at fyren har manus? Uansett, så liker jeg fyren. Han er kanskje ikke Tommy Steine (største dusten på TV2) med tanke på energi-utløp, men han er koselig å se på.

Edit: Vegis var før meg...

5684312[/snapback]

leste du hva eg skreiv i mitt første innlegg. han duger kun på TV, ikkje uten at kemaraet er der.

Lenke til kommentar

5684286[/snapback]

han har et manus å gå ut i fra. det er opplagt slik at han skal snakke slik med deltagerene.

5684306[/snapback]

d'oh, selvsagt, men da burde manusforfatterene skytes...

men jeg synes fremdeles han virker litt for hyggelig...

Lenke til kommentar
Ingenting imot Scheie, men de stadige idiotuttalelsene til Rike er jeg lei. Få makter å få sølv til å høre ut som et så stort nederlag som den mannen der.

5684175[/snapback]

Så skal det vel nevnes at hele Norge var like skuffa som han da, han var bare den personen som fikk sagt det på TV :p

Lenke til kommentar

5684258[/snapback]

Sikkert fordi at Arve Tellefsen ledet programmet før og hvis det er en mann som kan drøye lenge med å gi det rette svaret så er det den mannen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...