haakka Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei Jeg har lett litt rundt på nettet, men jeg finner ingen oversikt over de forskjellige standar plugger til USB. Jeg tenkte, "det er jo sikkert mange som har endel forskjellige Gadgets, med USB-interface, der kabelen har blitt tapt/glemt igjen på LAN-partys osv." Jeg har f.ex flere MP3-spillere,og kameraer, som jeg ikke finner rett kabel til. Da er det mye enklere å få tak i ny kabel, hvis du vet hva du leter etter, og hva den heter. Så hvis noen kan lage en oversikt, med bilder og navn/betegnelse så tror jeg det hadde vært hjelpsomt for mange. Iallefall for meg Mvh Haakka Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei, Hehe ja - sliter med samme problem! Kjøpte netop en slik på Netthandelen - som har en del forskellige USB-overgange. "Might come in handy" ;-) Mvh Kimmer Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Er det flere std-plugger enn de tre? Det finnes hauger og lass av produsent og produktspesifikke plugger som jeg tviler på at det finnes noen som helst oversikt over. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Er det flere std-plugger enn de tre?Det finnes hauger og lass av produsent og produktspesifikke plugger som jeg tviler på at det finnes noen som helst oversikt over. 5682243[/snapback] Hei, Har ikke fått settet endnu (henger i Posten). Får se nermere på det når det lander her på øyen (sikkert ingen av de der passser på 'Norske' standarder). Har aldrig ku finne noget på Nettet om disse USB standarder, som jo virker rett flytende. Mvh Kimmer Endret 1. mars 2006 av Kimmer Lenke til kommentar
haakka Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) nei... jeg her f.ex et helt nytt kamera som jeg presterte å miste kabelen til, på en fest (ikke spør hvorfår jeg hadde den med..) der er det en VELDIG liten plugg.... finner ingen som passer, så nå må jeg vel gå til innkjøp av minnekortleser Mvh Haakka *edit: skriveleif Endret 2. mars 2006 av haakka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå