Chris_lox Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Min waterchill l-30 pumpe døde for noen timer siden. Hva skjedde? Jeg var i windows og plutselig kommer det en melding opp om at jeg må sette inn "my disk" i cd-rommen. (brent cd) Så jeg gjør dette for å bli kvitt meldingen, og plutselig låser hele maskinen seg. (Mus funka ikke, ctrl+alt+del funka ikke) Så jeg venta noen minutter. Da jeg skjønte at det ikke var noe å gjøre holdt jeg inne powerknappen i 5 sek til pc'en skrudde seg av. Da jeg skrudde på igjen startet ikke pumpa. Så jeg sjekket alle ledninger og kontakter, og etter mye styr fant jeg ut at problemet ligger i pumpa. Ikke noe annet sted i kretsen. Hva skal jeg gjøre!? Sitter på lan nå og får ikke gjordt noen ting Må jeg ha ny pumpe eller er det håp? Liten update: Har nå gjort litt flere sjekker. Lot pc'en stå i bios noen minutter. (tempen var på 53) Så la jeg øre inntil pumpa, det er en liten dirrelyd (zdrrriiii lyden) og pumpa blir varm (vanlig) Men ingen bevegelse i vannet. Alle svar blir mottatt med glede! Endret 1. mars 2006 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Mener å ha hørt før at det er dårlig elektronikk i de pumpene. Du har vel ikke så mye annet valg enn å finne ny. Send mail til de du kjøpte den fra, å hør hva de sier Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) okay, da blir det ny pumpe da. Har 10mm ytre diameter på slangene mine, 8mm indre. Noen som kan hjelpe meg å finne en stillegående og bra pumpe? Må være litt "trøkk" i den, har forresten et lian li 6277 watercooling kabinett. Endret 1. mars 2006 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg skal ikke si 100% sikkert at den er ødelagt, men ta kontakt med de du kjøpte den av, kanskje de sender en ny. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Er ingen fingernem person, så blir ny. Kjøper den nyeste waterchill pumpa så slipper jeg styret med tank og greier. Vet noen sikkert syns jeg er dum nå, men hvis noen vil ha en utdatert og antageligvis ødelagt pumpe av typen l-30 er det bare å sende PM. Takk for hjelpen Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå