Kul_Type Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jau, så har det seg slik at jeg og noen venner har begynt å få tanken på å få igang et LAN, en stund siden det har vert et ordentlig LAN her i området (Lillehammer) Vi har tenkt å søke frifond om penger, Komplett om no greier, rabatt og slik, for vi trenger svitsjer og slikt. armbånd. Strøm veit vi hvor vi får tak i. Men det jeg da lurer på er hvor kan en få tak i f.eks flere sponsorer, armbånd. Vi er ikke helt sikre på inngangsprise enda, og hvor mange vi skal være. Men det er vel en ide å sette opp en DHCP server eller noe... Og bare å komme med tips Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Spør lokale store LAN om de vil sponse/leie ut switcher billig. LANet jeg er på nå ble sponset av Xenox. Lenke til kommentar
spelly Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Du tenker på bilettarmbånd? Det får du kjøpt her Men jeg tror at det er ganske lurt og lese Spacefrog sin post, står mye nyttig der. Spacefrog sin post Endret 1. mars 2006 av spelly Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Kan være behjelpelig med switcher, ps2'er, storskjerm, ++ om det er ønskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå