3raz3r Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei. Jeg tenkte jeg skulle klokke litt, men lurte på om man må klokke gradvis oppover, eller kan man bare smelle på med en gang? Mvh 3raz3r Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Det er jo den "riktigste" metoden for å gradvis finne ut hvor høyt du kan gå... men om du føler for det er det jo bare å hoppe i det :-P Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Du må uansett teste deg frem til kva som gir deg høyest mulig overklokk. Eg bruker å øke FBS med 10 og 10mhz til eg får åpenbare stabilitestproblem, ie windows laster ikkje, osv. Så reduserer eg litt igjen og begynner å teste stabilitet med Prime95 el. Les så mange guider som du kan før du begynner. Det hadde blitt litt lettere å hjelpe deg i riktig retning om du hadde opplyst kva slags hardware du har Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) okei. Jeg har: Abit AV8 AMD Athlon 64 3000+ Socket 939 Gainward GeForce 6200 256MB 1x DDR-DIMM PC3200 512MB DDR CL2.5 2x250 gb S-ATA vet ikke om alt er like nødvendig å vite jeg, men tok det med EDIT: hvis det er noe jeg har glemt så ikke nøl med å spørre Endret 1. mars 2006 av 3raz3r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå