erik_sve Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg har nettopp fått meg en inspiron 630m og er veldig fornøyd men når jeg skulle instalere linux så jeg at det var 2 andre partisjoner som allerede lå der. den ene var dellutils og den andre dellrecovery. Jeg kan vel bare slette disse partisjonene eller er dem mer integrert i feks oppstart av datamaskinen (siden det er dell?), noe jeg egentlig ikke tror men en vet aldri. Har aldri hatt dell før så håper noen kan oppklare dette for meg. mvh Erik Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Det er bare partisjoner dell har opprettet for at du skal kunne gjenopprette maskinen derfra istedet for cd osv. men sletter su dem har du ikke noe recovery til å gjennopprette pcen slik du fikk den, med mindre du kjører image av disken først. Lenke til kommentar
Stretch2 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Det er bare partisjoner dell har opprettet for at du skal kunne gjenopprette maskinen derfra istedet for cd osv. men sletter su dem har du ikke noe recovery til å gjennopprette pcen slik du fikk den, med mindre du kjører image av disken først. 5681589[/snapback] Det er ikke lurt og slette de delene av disken, der ligger det drivere til hovedkort og annen maskinvare.. Du får ikke innstallert eller kjørt noe uten partisjonene.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg hadde de samme partisjonene på datamaskinen min, men fikk også med en bunke med gjennopprettings-cd'r.. Jeg sletta dem.. Men altså.. ikke slett disse partisjonene ved mindre du er sikker på at du kan erstatte innholdet med noe annet. F.eks med CD('r).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå