fxwz Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Nå har det seg slik at pcen min har pådratt seg ett eller annet. Kan godt hende at en komponent har tatt kvelden. Vel, heldigvis er hovedkortet mitt utstyr med feilpiper og et slikt kodedisplay som forteller meg hva som er feil. Kodedisplayet viser 4.0 under oppstart, og pipingen går jeg ikke inn på. Saken er den at jeg i manualen for hovedkortet, ikke finner noe pip-instrukser, samt at den kode kodedisplayet viser, er ikke en oppført kode i manualen. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Har du prøvd å laste ned ny brukermanual fra hjemmesiden til produsenten? Får du noe skjermbilde? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Har lastet ned den nyeste. Får ikke noe skjermbilde! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Sjekk alle koblinger. Prøv med annet minne. Koble ut unødvenig utstyr. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Vel, du sier noe med rammen. Glemte å ta ut den da jeg startet maskina med bare strøm til hovedkort. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Da har jeg koblet ut alle ledninger, samt tatt ut ram og skjermkortet. Nå er det kun strøm til hovedkort, samt at cpuen og cpu-vifta fremdeles er der og gjør sitt! Så hva bør jeg gjøre nå? Snakke med Abit kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå