cmi Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hallo!! Jeg har sendt min moped til lakk nå, den blir signal "snørr-grønn" noen forslag til detaljer?? klistremerker etc... naboen lager merker om jeg tegner tegning... men trenger kule ideer... det skal ikke se harry ut Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Ikke sett på jalla klistremerker, som f.eks crash`n burn og sånt drit. Mye penere uten klistremerker egentlig Andre detaljer kan du bruke lakka skruer og lakke\kjøpe ny kick og gir-pedal Kjøpe styre med en farge som passer\matcher resten av mopeden. Endret 1. mars 2006 av Tøråsen Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg har masse Crash'n Burn klistremerker du kan få, så blir Tøråsen blid Lenke til kommentar
cmi Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Har dere en crash and burn i nærheten eller?? nærmeste her er drammen 10 min unna.. men skal ikke ha sånne klistremerker. naboen lager klistremærker om jeg tegner ossen de skal være... men syns det blir jalla med klistemerker, mens syns det blir døft med bare snørr grønne deksler :S Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg bor i Hokksund Men klistremerker kan bli litt fett om de brukes riktig. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Mjøndalen her... ja men fant ut at jeg driter i merker... kjøper litt div croma ting og ha på, skal ha lexus look blinkers og baklglass Endret 1. mars 2006 av cmi Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Blir sikkert fint med lexus look. Hvis jeg ser deg kjører forbi meg en gang skal jeg le av deg Må legge ut noen bilder når du har fiksa den ferdig da Lenke til kommentar
cmi Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 ja ikkesant.. ja kan legge ut bilder msn?? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jaja har msn Skal jeg PM den? Gidder ikke å legge ut her. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 skjønner.. gjør det du Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 her er en liten inspirasjon, venn av meg sin Furia Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 inspirasjon og inspirasjon... selv lakka frampotte og furia lissom ? Send den på skroten.. Åssen bakpotter forresten ? arrow ? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 inspirasjon og inspirasjon... selv lakka frampotte og furia lissom ? Send den på skroten.. Åssen bakpotter forresten ? arrow ? 5709895[/snapback] Hva mener du med "send den på skroten"?? Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 inspirasjon og inspirasjon... selv lakka frampotte og furia lissom ? Send den på skroten.. Åssen bakpotter forresten ? arrow ? 5709895[/snapback] fasmen duo, den furiaen kjører fra honda rebel med kun effektanlegg Lenke til kommentar
SMR Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 detta her blir fetest: eller sånn: si ifra hvis du trenger tips til åssen dette kan gjøres Lenke til kommentar
cmi Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 Kjenner han som har den nederste hørt det er fete ting i vente med lakken på furiaen hans Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) detta her blir fetest: eller sånn: si ifra hvis du trenger tips til åssen dette kan gjøres 5717554[/snapback] Min Furia jo Bare å si ifra om dere vil ha fler pics Den blir forøvrig lakket i nye farger nå.. Venter på en treg lakkerer Endret 7. mars 2006 av Hi-Fi Lasse Lenke til kommentar
cmi Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 detta her blir fetest: eller sånn: si ifra hvis du trenger tips til åssen dette kan gjøres 5717554[/snapback] Min Furia jo Bare å si ifra om dere vil ha fler pics Den blir forøvrig lakket i nye farger nå.. Venter på en treg lakkerer 5718104[/snapback] Der har vi han Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Der har vi han Hehe Link til Prosjekt tråden på Mopedportalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå