Krezzo Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 ja, hvor mye kulde tåler en mobil, rett og slett? jeg har nå glemt min samsung shg-D500 på arbeid i en murbunker, der er det sikkert noen minusgrader (2-7), men det er tørt der inne. noen som har erfaring, hvor mye har din mobil tålt? vært spennende og høre hvor mange minus/pluss grader din mobil har vært igjennom. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Min mobil (K750i) har levd to dager i snøen med -13 grader. Lever enda etter 6 mnd. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Kulden i seg selv har litet å si - snarere fuktighet (kondens etc.) som er skurken. Lenke til kommentar
Fleebee Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 har jo opplevd at telefonen jobber treigere når den har ligget i bil en vinternatt... har ingen konkrete målinger på det da.. Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Min d500 har overlevd et døgn i snøen oppe på hardangervidda hehe... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Skjermen lagger litt da. Bare slå den av noen timer, så det ikke blir kondens elns når du tar den inn, og at den kortslutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå