kesse Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hvordan er det med angrett på konsoller? Kan man bytte en konsoll etter å ha prøvd den i 1 time eller 2? En venn av meg kjøpte 360, men bestemte seg for å vente til PS3 ( ) . Tillegsspm til de som kan det: Hvis jeg er litt misfornøyd med bildekvaliteten på min LCD (har vanlig kabel), vil det hjelpe å kjøpe en digital dekoder?? Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Viss du snakkar om ein LCD-TV så veit eg ikkje om du får betre bilde med ein digital dekoder, men det kan vel la seg gjere å koble den opp mot ein PC og teste kva bilde kvalitet du får då. Sidan eg reknar med at det vil vere det beste bildet du kan få på skjermen. Er du ikkje fornøyd med bildet du får då så får du prøve ein annan skjerm. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Selvsagt er det angrerett på konsoller. Så lenge butikken tilbyr det (Elkjøp) eller om en kjøper via Internett. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Viss du snakkar om ein LCD-TV så veit eg ikkje om du får betre bilde med ein digital dekoder, men det kan vel la seg gjere å koble den opp mot ein PC og teste kva bilde kvalitet du får då. Sidan eg reknar med at det vil vere det beste bildet du kan få på skjermen. Er du ikkje fornøyd med bildet du får då så får du prøve ein annan skjerm. 5681585[/snapback] Ja, har testet med 360, flott bilde! Men jeg kunne tenkt meg å ha en digital dekoder slik at jeg får sett tv i bedre kvalitet. Men er usikker på om det går ann å gjøre om analoge sendinger til digitale? Selvsagt er det angrerett på konsoller. Så lenge butikken tilbyr det (Elkjøp) eller om en kjøper via Internett. 5681588[/snapback] Er kjøpt på nettet. Var usikker på om angreretten gjaldt selvom man hadde brukt varen. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Er kjøpt på nettet. Var usikker på om angreretten gjaldt selvom man hadde brukt varen. 5681615[/snapback] Pakk den pent og pyntelig inn i esken Med mindre den har synlige skader og alt fungerer som nytt så er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Varen skal returneres som du mottok den ved postordre/internettkjøp. Det vil si at om du bestiller et spill til 360 som leveres med plast rundt omslaget, kan du ikke sende spillet tilbake uten plast rundt, da er ikke butikken forpliktet til å innfri angreretten. Det samme gjelder konsollen, den skal se nøyaktig ut som da du mottok den. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Når det gjelder kvaliteten på tv-sendingene, så er vel problemet ditt at kvaliteten på de analoge signalene som sendes inn til deg er dårlige. Jeg tviler på om du vil få bedre kvalitet dersom de samme signalene bearbeides på noen måte. Men en digital dekoder forutsetter vel at den mates med digitale signaler. Dersom slike sendes over ditt kabelnett kan det vel være noe å hente på bytte til digalt. Ellers kan det være at tuneren på tven ikke er den beste eller at tven gjør en dårlig jobb når den skal skalere et lavoppløselig tv-signal opp til å passe oppløsningen på din LCD-tv. For å sjekke tuneren kan du jo prøve å bruke tuneren på en VCR eller DVD-opptaker og sammenlikne. Dersom det er skaleringen som er problemet, finnes det egne bokser som kan gjøre jobben, men disse er dyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå