Pain193 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 På tide med en Update! (08/12-2005 : 20:53) Hei I denne updaten legger jeg ut litt forskjellig. Tekst under bildene som vanlig. Her er bare noen bilder av hvordan det ser ut i lys.. ...og i mørket Enda ett i lys. Her har jeg maskert en plate med 8mm klar Plexi som skal brukes i sidedøra. Plata ble skjært ut med stikksag. Ferdig utskjært. Her er kantene avrundet med pussepapir og deretter polèrt. Slik skal plata festes med skruer. Så var det XLR-koblingene. Nye blå "deksler" som skal brukes istedenfor de andre. Sammenligning av "New- og Old Look". Her bare tysjet jeg den nederste delen av koblingen slik at den skulle stå i stil med alt annet. Jeg loddet på 12V P4-kontakten og tredde på en blå kabelstrømpe.. Her er resultatet. Jeg har lagt kabelen bak hovedkortplata for å få det mest mulig ryddig. Koblet til hovedkortet. DVD-brenneren som skal brukes. Et bilde fra innsiden. Opperasjonen begynt. "DVD-skuffa" Skal lakkeres med blå lakk fra Europris. Done! Så var det frem med loddebolten. Her har jeg loddet av bryteren og lysdioda, og loddet på ledninger som skal gå til en ny bryter og noen andre lysdioder. Skuffa på plass. Dekselet på. 5mm Sort Plexi som skal brukes i fronten. Plata maskert og markert opp hvor som skal kuttes. Klar til å skjæres ut. Ferdig utskjært. DVD-hullet pusset og polèrt Enda et bile av frontplata. Har hørt at 30 bilder er maks i en tråd, så jeg fortsetter i neste post - Pain193. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 HDD-rack skal stå her. Den nye DVD-fronten. Her brukte jeg kloroform til å "lime" sammem Plexirør til DVD-fronten. Frontplata skrudd fast. DVD-fronten festet til DVD-skuffa med kloroform. Til slutt et bilde med DVD-Romen lukket. Det var alt for denne gang Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Mini-Update (10/12-2005 : 14:31) Hei! Dette er bare en liten update med noen bilder av en sort Plexiplate som jeg skal ha i bunn inni kabinettet. Her har jeg laget viftehull, og festet en gammel vifte med en tvinge slik at jeg lettere kunne se hvor jeg skulle bore hull til festeskruene. Hullene boret ut. Slik ble det med en UV-Oransje 80mm vifte. Close Up. Slik skal bunnplata festes. Men ca 1cm høyere. Her er litt oransje plexi jeg tenkte jeg kunne bruke til noe. Hva synest dere? Kan jeg bruke noen oransje detaljer, eller bør jeg ha alle detaljer blå heller? - Pain193. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Mini-Update (10/12-2005 : 17:15) Hei igjen! Jeg har nettopp gravert inn "Blue Lightning" på bunnplata. Jeg tapet malen oppå Plexien siden den er sort og ikke like lett å se igjennom som klar plexi. Graveringen startet. Ferdig. ... Det var alt for i dag - Pain193. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Spørsmål og kommentarer skal i denne tråden! - Pain193. Endret 28. februar 2006 av Pain193 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå