ilpostino Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Vurderer litt å dra en langhelg til REYKJAVIK.. noen som vet om noen andre en SAS som har flygninger dit? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Fant ut at Iceland Air har flygninger så å si hver dag mens SAS kun flyr tur/retur på mandager ( de skal vistnok starte med tre ukentlige avganger fra og med 31. mars). Begge flyselskapene hadde ganske varierende priser, men velger du billig-billett kan du få dette for cirka 1900 kroner hos begge selskapene... tur/retur Keflavik Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 vært der selv, syntes oslo var mere spennende enn island.. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Iceland Air kjører også weekendkampanjer med hotel. Ta en titt f.eks. i Aftenposten. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Iceland Air Jeg bor på Island! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Stakkars deg. (ironi) Endret 4. mars 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Iceland Air Jeg bor på Island! 5693925[/snapback] Har en venn som bor der også. Jeg kan si deg at jeg ble litt skuffet over reykjavik. Så ut som en stor getto ;P slitne blokker som ikke er blitt malt på 30 år. men ellers litt greit. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Iceland AirJeg bor på Island! 5693925[/snapback] Har en venn som bor der også. Jeg kan si deg at jeg ble litt skuffet over reykjavik. Så ut som en stor getto ;P slitne blokker som ikke er blitt malt på 30 år. men ellers litt greit. 5699269[/snapback] Noen serverdigheter som anbefales på Island? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) joda, man har jo vulkanene, de vann sprutende greiene, gullfoss osv.. det er verdt å se! Og du _MÅ_ prøve det badevannet bortpå der, det er utrolig digg.. husker ikke helt hva vannet het. kan også nevne at å komme inn på ett badeland i reykjavik koster 10NOK. og tror det var 33NOK for å komme inn på en av verdens største gymer. Endret 4. mars 2006 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 joda, man har jo vulkanene, de vann sprutende greiene, gullfoss osv.. det er verdt å se! Og du _MÅ_ prøve det badevannet bortpå der, det er utrolig digg.. husker ikke helt hva vannet het. er det ikke Geysir det heter...? kan også nevne at å komme inn på ett badeland i reykjavik koster 10NOK. og tror det var 33NOK for å komme inn på en av verdens største gymer. 5699335[/snapback] også koster det 65 kroner for å komme inn på badene her i Oslo..... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 ja geysirer, men det er en varm kilde som det går ant å bade i ikke så langt unna flyplassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå