_ducktales_ Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 jeg har en xbox360 som er koblet med medfulkte HD kabel.. men jeg måtte sette den i en innngang på TVen som heter komponentinngangen. er det HD greier det også? eller skal jeg koble xbox med scart i stede? hva er best Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Det er helt rett at du satte den inn i komponentinngangen. Komponent er HD-greier ja (Scart er ikke HD-greier). Komponent er best. Håper dette var svar nokk Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg mener Microsoft ikke burde ha solgt Xbox 360 konsoller til folk som ikke er i stand til å lese, eller å få hjelp til å lese den medfølgende "Quick Reference Sheet", som omtaler hvordan man kobler boxen mot et TV apparat og andre enkle operasjoner. Personer som ikke kan lese bør kontakte et familiemedlem for assistanse. Folk uten familie, kan spørre hvem som helst, da det er stor sannsynlighet for å møte en person som er både lese- og skrivefør her til lands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå