_ducktales_ Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 `Heisan jeg har akkuratt fått meg nytt HDTV (AMOI LC32AF1E ) Men har bare en gammel combinert Video/DVD avspiller som ikke gir så godt bilde.. Så jeg lurer på hva jeg burde gjøre for å få mest mulig ut av TVen alternativer: 1. Kjøpe meg en dyr scart-kabel å bruke på den gammle DVD-spilleren 2. Kjøpe meg ny DVDspiller (hvis ja) skal jeg kjøpe DVD spiller med HDMI eller Scart? hva er best? tillegsspørsmål: (bare hvis du gidder) jeg har en xbox360 som er koblet med medfulkte HD kabel.. men jeg måtte sette den i en innngang på TVen som heter komponentinngangen. er det HD greier det også? eller skal jeg koble xbox med scart i stede? hva er best Lenke til kommentar
DenimDemon Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 For å få bedre bilde ville det nok bli bedre å kjøpe en ny dvd-spiller enn den gamle combin, uten at jeg vet hvilken kvalitet den er av. Kan være en del å hente der når det gjelder kvalitet hvis combin er dårlig i forhold til tv'en. Det er ikke sikkert det er så mye å hente på å kjøpe en bedre scart-kabel hvis dvd-spilleren likevel er dårlig.. Når det gjelder kablene er både HDMI og Component noen par hakk bedre enn scart-variantene, så der kan du også forbedre kvaliteten din litt. Både HDMI og komp skal vel kunne takle HD,men jeg litt tvilsom til om komponent takler mer enn kompatibel, og ikke klar... sikkert noen andre som kan mer! Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Tror nok bytte av DVD spiller vil gi best resultat. De forskjellige muligheten for tilkobling av DVD til TV finner du her: http://www.hjemmekino.no/guide/kobling_dvd_tv.asp For XBOX 360 finner du det her: http://www.hjemmekino.no/guide/kobling_xbox360_TV.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå