monirha Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Hvordan lager du et bilde som du gjør litt gjennomsiktig? sånn at det ikke er så skarpe farger og kan brukes tilbakgrunnsbilde.. skjønner dere hva jeg mener? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Denne kan gjøres i Adobe Photoshop Tipper de fleste på forumet her har det og er villige til å hjelpe, har det selv foresten. Så det er bare å spørre i vei hva du vil få gjort. Mvh Scotty Endret 28. februar 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
monirha Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg har adobe photoshop. Jeg kunne det for maaange årsiden, men nå huskerjeg INGENTING!Har forandra seg endel og..har photoshop CS nå.. skjønner duhva jeg mener med bilde? Gjøre det svakere lixom.. sånn at når jeg bruker det som bakgrunn, så blir teksten alikavel veldigsynlig.. Fant 2 bilder påinternett, når du/dere ser de skjønner du/dere kanskje littmer hva jeg mener..Legger med 2 eksempel.. blomsten er sånn som vanlige bilder, men jeg vil ha blomsten som sommerfuglene. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Tada.. 90% opacity: 70% opacity: 50% opacity: 30% opacity: 10% opacity: "Godkjent"? Endret 28. februar 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
monirha Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 SUPERT!! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå