Forumforumforum Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Skjermkortviften min stoppet plutselig da jeg satt å prøvde meg frem isted Jeg satt med Rivatuner, og skrudde ned til 25% i 2D.. satt samtidlig med skjermkortdriveren oppe,samt speedfan.. Viste 53-55 grader etter noen minutter.. Jeg kikket så på viften, wtf! Den sto stille :S Jeg prøvde å bevege den oppover, 1 % av gangen.. Den startet ikke før den sto på 48 % :o Er dette trygt ? Skal det være sånn ? Om jeg starter på 100 % , og går nedover stopper den ikke før den kommer på ca. 30 % Edit: På bildet; Skjermkortvifte på 50% går såvidt det er! Er det trygt å ha det sånn ? Endret 28. februar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Det skjedde vel pga. startspenningen på vifter som regel er høyere enn hva du kan kjøre den på på minimum (Hvis du skjønte den ) Jeg har iallefall ville stilt viften slik at jeg vet at den starter ved oppstart. Da er du iallefall sikker Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Jeg ville ikke følt meg trygg på den. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Om du ser på screenshotet, på "system tweaks" (rivatuner) ser du at den starter opp med 50% i 2D.. Den får da nok spenning til å gå! Lenke til kommentar
Ca3 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 litt OT: jeg får ikke programmet til å styre viften på mitt skjermkort (geforce 5600 ULTRA) Du vet ikke hva som kan være feil? hvis det i det hele tatt fungerer på kortet mitt da? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Prøvd å skru på 100 %, deretter ned på 25% ? hører du INGEN forskjell ? Lenke til kommentar
Ca3 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 ingen forskjell nei =/ er det som er så rart Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 samme på mitt kort.. får ikke styrt viftra i det hele tat... FX5600 Ultra btw.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå