Jannis-15 Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 bare ett lite spørsmål, hva er systemkravene til mafia? Lenke til kommentar
runeblj Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Det er faktisk ganske enkelt å fikse mine kjære GF4-venner :wink: Mafia (& for øvrig GTA3) er begge spill som krever at HD'en er brukbart godt defragmentert. Så har du en stor disk med mye drit på, mener jeg bestemt at ved å kjøre en defrag skal forbedre ytelsen alt fra 10-50%!!! Prøv det! -x-flash- Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 i GTA3 er det kun mp3 som skal spilles av, og dette krever ikke mye av HD'en, men om du derimot har for lite ram begynner den å bruke HD'en som "midlertidig ram", og dette tærer veldig på ytelsen siden HD'en ikke klarer å jobbe like kjapt som ram'en.. :smile: Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 har selv gf3ti500 128ddr, p41.8, 512rdram, og alt går glætt med ALT på max (90+-fps)!! leste på http://www.mafia-game.com sine forum at det hjelper masse hvis man skrur av eax surround eller.no... er vist en troublemaker.. :smile: happy hunting.. (mafia ruler! og jeg har t.o.m. kjøpt det!!) Lenke til kommentar
pcguru Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Lure på om Mafia går på min PII350 :smile: GTA3 hakka litt. Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 22:41, skrev hasuwest:Takk for at en svarte på spørsmålet mitt, men hvor skrur jeg ned draw distance? Nå skal jeg spille mafia :smile:! Bare hyggleg det, Draw distance finner du her: start spillet og load gamen (kan gjøre det i hovedmeny også), så trykker du escape, du får da opp en meny, så går du på options og der er det en som heter Audio & Video, under der ligger draw distance, og en del andre muligheter for justering av grafikk.. vil anbefale å prøve draw distance først da det virket på min maskin som det var den som gjorde størst utslag. lykke til, og kos deg med spillet for det er kuuult Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 22:19, skrev fy_pokker:har selv gf3ti500 128ddr, p41.8, 512rdram, og alt går glætt med ALT på max (90+-fps)!! Ehh, hvilken oppløsning spiller du i? 640*480? :razz: hehe. Det er tvilsomt.. Men kan vel gå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå