Gå til innhold

BMB - Burning Mortality Box


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Biltema knappen, HÆ? har ikke kjøpt noen knapp på biltema jeg. det er på bilxtra. Tja kopi og kopi, er vel mer en look a' like

 

Takker :)

 

Plexien kjøpte jeg på netshop. Plexi får du kjøpt hos glassmesteren

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Look'a'like, blir vel det samme som, se-lik-ut.

En kopi, tja, ser ikke den ganske lik ut?

 

Hvis du har et ark, og kopierer det opp, da blir det en kopi.

Men det er samtidig en look'a'like fra det gamle arket som du nettopp kopierte.

 

:)

6052255[/snapback]

Hihi, du skal ha det riktig :wee:

Lenke til kommentar
Nice one klikka, jeg synes den skal være rød.

De kontaktene har jeg på min PSU også :)

 

Petter

6078651[/snapback]

Takker :D Jeg holder litt på rød jeg også. Siden hele innsiden og kabinettet blir hvit.

 

Jupp, digge kontakter :D

 

Ser bra ut dette her ;) PSU modden blir nok bra, syns du skal ha hvit farge på den, min mening^^

 

Fete kontakter^^

 

Øyvind

6078742[/snapback]

Hmm... må tenke litt på det jeg.

 

TNX :D

Lenke til kommentar
Ser bra ut dette her ;)

 

Stå på!

6085952[/snapback]

Takker, har du noen innledninger til PSU modden min eller?

6086948[/snapback]

Hmm, ja. Det ser frylti trangt ut der? Du kan da umulig ha en stor kjøler der:\ Vet ikke om du har en stor kjøler, men du skulle ven gå over til vannkjøling, aight?

 

Og 120mm får ikke plass, vet ikke om 92mm får plass heller, hk ligger jo helt oppi PSUen og det stikker sikkert opp noe på hk som stenger?

 

Ellers var det et bra forslag, tror den trenger litt ekstra luft^^

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Hmm, ja. Det ser frylti trangt ut der? Du kan da umulig ha en stor kjøler der:\ Vet ikke om du har en stor kjøler, men du skulle ven gå over til vannkjøling, aight?

 

Og 120mm får ikke plass, vet ikke om 92mm får plass heller, hk ligger jo helt oppi PSUen og det stikker sikkert opp noe på hk som stenger?

 

Ellers var det et bra forslag, tror den trenger litt ekstra luft^^

 

Øyvind

6087167[/snapback]

Hmm... :hmm: tror jeg skal forske nermere på det da. Vannkjøling i dette kabinettet, kor? har vel aldri sagt det da?

 

Kan jo eventuelt trekke luften ut på undersiden hvis det er mulig da, men så kan det jo kanskje bare addes en til 80mm vifte da? Men jeg skal sjekke nermere med hvordan det blir på toppen. Håper bare at det er en mulighet for å flytte PSUen til siden slik at det blir plass til en 120mm vifte.

 

Hmm... det med HKet kan bli et problem da :\ men hvis PSUen kan flyttes til siedn så er det vel ikke noe stort problem? :hmm:

Lenke til kommentar

Hahaha, jeg tenkte helt og holdent på bp når jeg sa vannkjøling :!: My bad.

Det er også en mulighet ja, bare husk på å add et luftfilter hvis du mener den skal ta luft fra under kassa? :)

 

80mm burde passe bedre, men du burde undersøke om det stikke rut noen transistorer eller lignende på hk, hvis PSUen kan flyttes er det et mindre problem, ja :yes:

 

Øyvind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...